IPTV Stack

Even een vraagje: is Forest iptv een echte Rapid reseller? Hun 24 uurs test kwam heel snel maar in de channel list van NL staat bv HB0 3 NL, syfy en MCA zag ik na even testen. Dan staat bij de landen Australia met 1 zender en dat is dan in het echt Sky sport oostenrijk. Bij Camnada blijven een groot aantal zenders zwart. Heb nog lang niet alles getest. Vind dat ook niet zo erg, maar als het geen echte reseller is ben ik toch wat huiverig.
Je kunt gewoon per credit card betalen en dat is wel heel prettig.
 
Even een vraagje: is Forest iptv een echte Rapid reseller? Hun 24 uurs test kwam heel snel maar in de channel list van NL staat bv HB0 3 NL, syfy en MCA zag ik na even testen. Dan staat bij de landen Australia met 1 zender en dat is dan in het echt Sky sport oostenrijk. Bij Camnada blijven een groot aantal zenders zwart. Heb nog lang niet alles getest. Vind dat ook niet zo erg, maar als het geen echte reseller is ben ik toch wat huiverig.
Je kunt gewoon per credit card betalen en dat is wel heel prettig.
Als de zenderlijst al niet heel erg klopt zal ik er persoonlijk niet heel veel vertrouwen in hebben. Dan kan je beter het zekere voor het onzekere nemen en dan even hier in de reviews verder kijken ;)
 
Even een vraagje: is Forest iptv een echte Rapid reseller? Hun 24 uurs test kwam heel snel maar in de channel list van NL staat bv HB0 3 NL, syfy en MCA zag ik na even testen. Dan staat bij de landen Australia met 1 zender en dat is dan in het echt Sky sport oostenrijk. Bij Camnada blijven een groot aantal zenders zwart. Heb nog lang niet alles getest. Vind dat ook niet zo erg, maar als het geen echte reseller is ben ik toch wat huiverig.
Je kunt gewoon per credit card betalen en dat is wel heel prettig.

Waar heb je hem gevonden dan?
"echte Rapid reseller" iptv.community rest via google
 
Zojuist zelf via Rusax een maand proef genomen. Ik heb meer dan een jaar bij hiptv een abonnement afgenomen, maar helaas is normaal communiceren met deze partij kennelijk niet mogelijk. Ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat ze dit gaan merken in de afname van het totaal aantal abonnementen de komender periode. Zonde, echt zonde. Ze waren gericht op de Nederlandse markt, maar ja. Als ik geen fatsoenlijk antwoord krijg op een gestelde vraag.. Service is een waardevol goed, alleen begrijpt niet elke "ondernemer" dit, spijtig.

Maar zoals gezegd, ik geef Stack via een reseller de kans. Ik zal binnenkort een review plaatsen..
 
Zojuist zelf via Rusax een maand proef genomen. Ik heb meer dan een jaar bij hiptv een abonnement afgenomen, maar helaas is normaal communiceren met deze partij kennelijk niet mogelijk. Ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat ze dit gaan merken in de afname van het totaal aantal abonnementen de komender periode. Zonde, echt zonde. Ze waren gericht op de Nederlandse markt, maar ja. Als ik geen fatsoenlijk antwoord krijg op een gestelde vraag.. Service is een waardevol goed, alleen begrijpt niet elke "ondernemer" dit, spijtig.

Maar zoals gezegd, ik geef Stack via een reseller de kans. Ik zal binnenkort een review plaatsen..
Heb jij toevallig al via rusax al een mail gekregen met een link want ik heb die helaas nog steeds niet. Heb ze ook via de site een bericht gestuurd maar ook nog geen reactie op gekregen helaas.
 
Ik heb mezelf nog maar een uur geleden aangemeld. Er stond dat het tot 24 uur kan duren. Ik geef het even de tijd. Ik las volgens mij dat jij al iets langer wacht. Er kunnen altijd oorzaken zijn waar we hier geen zicht op hebben. Wel lastig idd. Ik begrijp op de diverse fora dat men wel te spreken is over Rusax. Mogelijk kan @dude-nl er iets over zeggen?
 
  • Like
Reacties: Kodi master
Ik heb mezelf nog maar een uur geleden aangemeld. Er stond dat het tot 24 uur kan duren. Ik geef het even de tijd. Ik las volgens mij dat jij al iets langer wacht. Er kunnen altijd oorzaken zijn waar we hier geen zicht op hebben. Wel lastig idd. Ik begrijp op de diverse fora dat men wel te spreken is over Rusax. Mogelijk kan @dude-nl er iets over zeggen?
Ja klopt ik wacht het idd wel af. Heb ook nog hiptv dus kijken kan ik sowieso. Alleen wilde is vergelijken met de start van het f1 seizoen. Denk dat het zo doorgaat hiptv helaas zijn eigen graf aan het graven is.
 
  • Like
Reacties: raymie
Rusax is gewoon reseller zoals zo velen. Alleen iedereen heeft ook nog een baan naast IPTV en kan niet altijd maar springen wanneer mensen iets willen.

Mensen stop svp met PM’s sturen voor een testlijn of betalingsinfo etc. Ik ben IPTV Stack niet en help je er ook niet aan.
 
Rustaahhhgggg @dude-nl.. denk om je hartslag. We willen niets, er worden gewoon vragen gesteld, waar gewoon normaal op geantwoord kan worden. Niet meteen zo hard of vijandig. Adem in, adem uit.. :zon:
 
Waar heb jij het over?
Kan je in mijn inbox zien hoeveel PM’s ik krijg met vragen over Rapid?
 
Waar heb jij het over?
Kan je in mijn inbox zien hoeveel PM’s ik krijg met vragen over Rapid?

Zou dat kunnen komen doordat je ooit bepaalde affiniteit had en je op een bepaalde wijze opwierp als zijnde reseller? Zou dat zomaar zijn blijven hangen bij mensen? :sneaky:

ps. mocht het je allemaal te veel worden, wie weet kunnen de beheerders je uitschrijven van dit forum? Dan heb je ook geen gezeur meer, toch? #durftezeggen
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Bij deze heb ik sinds 15 min mijn link binnen.
Tot zo ver ik even heb gekeken zit er qua zender aanbod niet heel veel verschil in. Bij hiptv heb je wel een groter nl en be aanbod waardoor je een paar zenders mist. Zo als travel channel, discovery science, RTL telekids maar zal van het weekend even testen tijdens f1 welke er stabieler draait hiptv of rapid.
 
  • Like
Reacties: raymie
Ik heb vandaag IPTVStack getest en ben er erg enthousiast over. Het werkt prima. Ik krijg alleen geen EPG of ik gebruik een incorrecte URL.
 
  • Like
Reacties: raymie
Ik heb vandaag IPTVStack getest en ben er erg enthousiast over. Het werkt prima. Ik krijg alleen geen EPG of ik gebruik een incorrecte URL.
Via wat kijk je want ik heb wel een
Ik heb vandaag IPTVStack getest en ben er erg enthousiast over. Het werkt prima. Ik krijg alleen geen EPG of ik gebruik een incorrecte URL.
Ik weet niet via wat jij kijkt?
Maar ik heb deze grbruikt:

En als die bij jou ook niet werkt kan je hem ook via je dashboard downloaden per land.
 
Waarom kan ik bij iptv stack niet mijn VPN gebruiken zoals ik deze wel kan gebruiken bij HIPTV?
Post automatically merged:

IPTV stack is overigens wel stabiel en heeft voor de rest alles wat ik nodig heb, allen mag ik niet kijken via nordVPN.
 
Waarom kan ik bij iptv stack niet mijn VPN gebruiken zoals ik deze wel kan gebruiken bij HIPTV?
Post automatically merged:

IPTV stack is overigens wel stabiel en heeft voor de rest alles wat ik nodig heb, allen mag ik niet kijken via nordVPN.
probeer binnen de nordvpn app om via een dedicated ip server een server te vinden die niet blocked is door iptv stack
 
IPTV Stack / Rapid ondersteund geen VPN ivm veiligheid. Ze zijn ook ietsje groter dan HIP.
Als je een privé IP /dedicated IP kan je ze een mailtje zetten en whitelisten ze het IP adres.
Let op, niet bij Shared!
 
IPTV Stack / Rapid ondersteund geen VPN ivm veiligheid. Ze zijn ook ietsje groter dan HIP.
Als je een privé IP /dedicated IP kan je ze een mailtje zetten en whitelisten ze het IP adres.
Let op, niet bij Shared!

Hoe moet je dat lezen ivm veiligheid,normaal zou een vpn voor de eindgebruiker veiligheid bieden,maar jij doelt in dit geval op dat ip adressen bij vpn`s door massa`s mensen gebruikt worden ?
Het was mij met testen namelijk ook opgevallen dat NORDVPN niet wilde mee werken :)