Menig IPTV aanbieder in de problemen door acties in meerdere Europese landen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij nog niet, duurt heel lang eer dat de kanalen willen laden en zappen lukt ook niet omdat er veel kanalen niet werken. Drama dus. Wachten tot het is opgelost is de enige wat ik kan doen. Ze zijn ermee bezig.

Naar mijn weten heeft Rapid ook een geheel eigen panel draaien dus je zult dan inderdaad geen enkele melding zien op het forum de klanten van hun hebben gewoon beeld..
Naar mijn weten heeft Rapid ook een geheel eigen panel draaien..

Zou ook verklaren waarom voor zo ver ik weet Rapid alleen het handige gebruikerspanel heeft waar je oa zelf groepen kan uit en aan schakelen.

Laatst bewerkt:
dit bericht komt van alie:

I am very sorry, my friend, because now Europe is strictly checking IPTV, all IPTV has the same problem. We are undergoing emergency repairs. Please wait patiently . We will contact you after repair. I am sorry for the inconvenience

Het spijt me heel erg, mijn vriend, want nu controleert IPTV strikt Europa, alle IPTV heeft hetzelfde probleem. We ondergaan noodreparaties. Even geduld aub Na reparatie nemen wij contact met u op. excuses voor het ongemak

Bericht van een provider over de zaken bij hun:

We hebben een panel geïnstalleerd die geheel aansluit bij al onze services we zijn het nu volledig aan het inrichten..als er geen tegenslagen komen dan hopen we binnen een aantal uurtjes de stekker uit de oude te kunnen gaan trekken en de nieuwe online brengen (dus DNS forwarden).
Het heeft bloed zweet en tranen gekost en ook een hoop geduld van jullie kant maar ik denk dat dit nu eindelijk beloond gaat worden.

We melden het als we DNS gaan omzetten want hierdoor zal de 1 binnen no-time weer verbonden zijn en een ander helaas niet dat is weer afhankelijk van de provider..

Mijn knaken alie lijntje werkt weer perfect... Gisteren al trouwens.. Alle zenders (die ik gebruik) binnen een poep en een scheet weer in de ether...
Wordt van alle kanten beweerd alie lijntjes geven geen service... Nou ik kan het tegendeel nu beamen iig.. ? ?

Mijn knaken alie lijntje werkt weer perfect... Gisteren al trouwens.. Alle zenders (die ik gebruik) binnen een poep en een scheet weer in de ether...
Wordt van alle kanten beweerd alie lijntjes geven geen service... Nou ik kan het tegendeel nu beamen iig.. ? ?
De lijn die ik gebruikte heeft er niet echt veel last van gehad alle hoofdnl en sport kanalen draaien gewoon. er waren idd wel wat zenders op zwart en alle vod en series draaide ook gewoon.het enige probleem was dat hun gebruik maakte van het xtream panel dus ze konden zelf geen streams meer ressetten of dingen aanpassen of nieuwe lijnen aanmaken.
EN je moet idd gewoon geluk hebben met je lijn ik hoor van sommige dat hip of hoe ze nu heten nog steeds niet draait.

Tja dat mensen überhaupt nog in zee gaan met hiptv is mij een raadsel... Mits je nog een lopend abbo hebt natuurlijk... Mijn bevindingen tot nu toe zijn dat de alie lijntjes eigenlijk best wel goed zijn..

Krijg gewoon netjes antwoord op mn vragen.. De vod is (bij mij niet wat) maar neem je een iets duurder pakket heb je veel meer nl films mocht je hier belang bij hebben natuurlijk...

Epg laat ook te wensen over maar goed... Hoeveel apps zijn er wel niet te vinden die de juiste programmering hebben.. Gewoon alle sport zenders voor weinig. En als bonus de film zenders (wel veel bagger films trouwens) maar dit terzijde..

Betaal nu 32 euries voor 1 jaar...
[automerge]1569077860[/automerge]
Tja dat mensen überhaupt nog in zee gaan met hiptv is mij een raadsel... Mits je nog een lopend abbo hebt natuurlijk... Mijn bevindingen tot nu toe zijn dat de alie lijntjes eigenlijk best wel goed zijn..

Krijg gewoon netjes antwoord op mn vragen.. De vod is (bij mij niet wat) maar neem je een iets duurder pakket heb je veel meer nl films mocht je hier belang bij hebben natuurlijk...

Epg laat ook te wensen over maar goed... Hoeveel apps zijn er wel niet te vinden die de juiste programmering hebben.. Gewoon alle sport zenders voor weinig. En als bonus de film zenders (wel veel bagger films trouwens) maar dit terzijde..

Edit: apps bedoel ik een legale tv gids app uit bijvoorbeeld de playstore

• Like
Reacties: robbert1987

[automerge]1569077860[/automerge]

Edit: apps bedoel ik een legale tv gids app uit bijvoorbeeld de playstore
Ja klopt alli is idd niet duur maar is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Persoonlijk vindt ik vod en serie heel belangrijk. live tv kijk ik amper Of ik kijk een uitzending later terug. En bij nl ressellers moet je geluk hebben soms hebben ze wel is leuke aanbiedingen. Ik had 2 lijnen voor 100 euro?

Net naar de Qualf. F1 gekeken via skysports en mytv, prachtig beeld zonder haperingen, mis alleen een boel zenders zoals BE maar geduld loont dus ff afwachten maar. Die mensen zijn keihard aan het werk.

• Like
Reacties: mrmiyagi
Ja klopt alli is idd niet duur maar is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Persoonlijk vindt ik vod en serie heel belangrijk. live tv kijk ik amper Of ik kijk een uitzending later terug. En bij nl ressellers moet je geluk hebben soms hebben ze wel is leuke aanbiedingen. Ik had 2 lijnen voor 100 euro?
Snap alleen niet dat je een iptv abbo neemt voor de vod... Kodi met de juiste addons ben je al behoorlijk op weg of probeer bijvoorbeeld eens cyberflix of cinema hd...

• Like
Reacties: Oela007
Snap alleen niet dat je een iptv abbo neemt voor de vod... Kodi met de juiste addons ben je al behoorlijk op weg of probeer bijvoorbeeld eens cyberflix of cinema hd...
Maar hebben ze daarbij ook heel veel nl vod of series? Want met kinderen is nl gesproken echt ideaal.

Ik snap wat je bedoelt... Das gewoon kl#ten bij kodi en de genoemde apps... Geen Nederlands gesproken (teken) films..
Dan snap ik je punt volkomen... met kleine kinderen gaat hem dat niet worden..

• Like
Reacties: Kodi master
Bericht van een andere aanbieder:
UPDATE: De komende dagen gaan wij NL+ langzaam migreren en proberen de overlast te beperken. Het kan altijd zo zijn dat er wat uitvalt de komende week. Wij hebben een stappenplan maar met overstappen zal er altijd wel wat uitval zijn van streams. Wij hopen op uw begrip.

• Like
Reacties: Parabels
Status
Niet open voor verdere reacties.