Menig IPTV aanbieder in de problemen door acties in meerdere Europese landen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier doet WesoPro het ook met de voor mij belangrijkste kanalen het ook weer....
( Er verschijnen steeds meer kanalen die het doen )
Vanmiddag F1 ......en vanavond de andere Sporten....???? ??
Wij hopen het.....

• Like
Reacties: Bruce the boss
Bericht van één van mijn aanbieders.
UPDATE: Migratie naar nieuw panel is gisterenavond gelukt, dus alle info is over naar nieuw panel. Volgende stap is servers op de juiste manier verhuizen, dit doen wij niet vandaag ivm voetbal en F1 uiteraard. Ziet er tot nu toe goed uit.

Iptvdreambox geen signaal sinds vrijdag jl. reageert ook niet op e-mail bericht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het heeft even gewerkt maar veel bufferen en idd gisteren avond offline.
Beter zoek je een (tijdelijke) nieuwe aanbieder
Nou...tijdelijk...ik vind het eigenlijk schofterig dat er vanaf het begin van de problemen geen communicatie is geweest naar de klanten..had voor in juli voor een jaar genomen.

Nou...tijdelijk...ik vind het eigenlijk schofterig dat er vanaf het begin van de problemen geen communicatie is geweest naar de klanten..had voor in juli voor een jaar genomen.
Het zijn geld verdieners, maling aan de klanten, duister allemaal.

Er zijn NL providers die wel hun gebruikers netjes op de hoogte houden over de stand van zaken en hier hun eigen manier voor hebben. Zie er verschillende voorbij komen en die doen dat op een zeer nette manier.

iedereen weet dat iptv geen 100% garantie geeft er zijn goede resellers en ook helaas slechte als je dit forum even goed doorleest kun je klachten vinden over hiptv nadat helaas Eric er mee is opgehouden sindsdien is de sevice gewoon slecht mijn aanbieder mytvonline is gelukkig een prima aanbieder en zo zijn er meer

• Like
Reacties: Rudolf
Er zijn NL providers die wel hun gebruikers netjes op de hoogte houden over de stand van zaken en hier hun eigen manier voor hebben. Zie er verschillende voorbij komen en die doen dat op een zeer nette manier.
Welke providers zijn dat

iedereen weet dat iptv geen 100% garantie geeft er zijn goede resellers en ook helaas slechte als je dit forum even goed doorleest kun je klachten vinden over hiptv nadat helaas Eric er mee is opgehouden sindsdien is de sevice gewoon slecht mijn aanbieder mytvonline is gelukkig een prima aanbieder en zo zijn er meer

Tuurlijk weet ik dat dit geen garantie geeft.,maar hiptv had ik via dit forum en heeft ook altijd goed gewerkt...dus dacht dat dit ook wel een beetje betrouwbaar was...ga ook niet lopen huilen of zo...neemt niet weg dat ik het wel heel schofterig vind...Als mijn periode afgelopen was,wisten ze me wel te vinden via de mail om te verlengen...en nu niks,nada....

Status
Niet open voor verdere reacties.