Bij mij niet!Gofast weer in de lucht
Ik zie de zenderlijsten wel, maar heb geen beeld.
Bij mij niet!Gofast weer in de lucht
Hier gelukkig ook, mooi op tijd voor het voetbal!Bij mij werkt hip iptv / exodus iptv weer ?
Bij mij niet?Bij mij werkt hip iptv / exodus iptv weer ?
Het heeft even gewerkt maar veel bufferen en idd gisteren avond offline.Bij mij niet?
Nou...tijdelijk...ik vind het eigenlijk schofterig dat er vanaf het begin van de problemen geen communicatie is geweest naar de klanten..had voor in juli voor een jaar genomen.Het heeft even gewerkt maar veel bufferen en idd gisteren avond offline.
Beter zoek je een (tijdelijke) nieuwe aanbieder
Het zijn geld verdieners, maling aan de klanten, duister allemaal.Nou...tijdelijk...ik vind het eigenlijk schofterig dat er vanaf het begin van de problemen geen communicatie is geweest naar de klanten..had voor in juli voor een jaar genomen.
Bij mij ook niet error playback geen zendersBij mij niet!
Geen beeld hierBij mij niet!
Welke providers zijn datEr zijn NL providers die wel hun gebruikers netjes op de hoogte houden over de stand van zaken en hier hun eigen manier voor hebben. Zie er verschillende voorbij komen en die doen dat op een zeer nette manier.
iedereen weet dat iptv geen 100% garantie geeft er zijn goede resellers en ook helaas slechte als je dit forum even goed doorleest kun je klachten vinden over hiptv nadat helaas Eric er mee is opgehouden sindsdien is de sevice gewoon slecht mijn aanbieder mytvonline is gelukkig een prima aanbieder en zo zijn er meer
Welke via ali?Bijvoorbeeld, maar zijn meerdere die dat doen
Ik heb het over de NL providers/resellers, niet over AliWelke via ali?