Menig IPTV aanbieder in de problemen door acties in meerdere Europese landen

Status
Niet open voor verdere reacties.
klopt er zijn natuurlijk meer goede NL providers en alie ook hoor gewoon even zoeken en een test vragen
 
klopt er zijn natuurlijk meer goede NL providers en alie ook hoor gewoon even zoeken en een test vragen
Dank je has ik gelezen moet een beetje geduld hebben. Ga nu wel een andere provider zoeken waar ik nu ziet ben ik niet zo tevreden?
 
Begrijp ik...maar mss zijn er mensen die wel goede ervaringen hebben via Ali...Als ik dan toch het risico loop dat ik mijn geld kwijt ben,dan liefst zo min mogelijk...
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Onthoud ook dat veel providers in een overgang zitten dus alle streams misschien niet online staat, onderschat het niet, het is echt een behoorlijke operatie om van panel te wijzigen en dan te gaan migreren.
 
Ik heb er 1 gevonden via ali voor nog geen 20 euri per jaar....iptv techstore dutchiptv..iemand daar ervaring mee?..kan altijd wel een testlijn aanvragen,maar dat was bij hiptv ook goed..dus dat zegt ook niks...
 
Ik heb er 1 gevonden via ali voor nog geen 20 euri per jaar....iptv techstore dutchiptv..iemand daar ervaring mee?..kan altijd wel een testlijn aanvragen,maar dat was bij hiptv ook goed..dus dat zegt ook niks...
vraag een testlijn aan en bekijk de bron je zal zien dat het veelal de bekende strems zijn.
 
Heb afgelopen week zelf contact opgenomen met HIPTV (Exodus) en kreeg binnen enkele uren een reactie terug (weliswaar een standaard antwoord, maar goed).
Ze reageren in dit geval wel en dat zie ik als iets positiefs.
Helaas sinds afgelopen week geen beeld meer. Gisterenochtend was wel heel even de tv lijst zichtbaar (Nederland, Nederland 4K etc..), maar sindsdien is het wederom Page loading error.
 
Heb vrijdag besteld en betaald maar nog niets gekregen.
Ze kunnen in china geen lijnen aanmaken je zal het very soon krijgen vermoed ik.

Dear. Our test is out of stock today. Can you place an order directly.we will send the account very soon. Thank you so much for your understanding Have a nice day
===============================================================================================================================
Hey friends, now all xtream panels, not just us, all IPTV panels (systems that can manage our iptv account) have problems and it is turned off. So we can't create a new account right now. Sorry, we will send you a test number after the panel is fixed.
===============================================================================================================================
2 aanbieders met gelijkende antwoorden vandaag iptvsun en iptv-tech ;)
 
UnlimitedHD is met zijn NL+ pakket inmiddels over en alles draait weer, conversie vraag een kleine aanpassing van de m3u link output=ts moet men wijzigen in output=mpegts Kan zijn dat sommige nog een DNS update nodig hebben dit kan tot 24 uur duren router resetten wil ook nog wel eens werken.
 
Gister mijn lijnen kunnen verlengen en log in met xtream codes op server vreemd verhaal maar blij dat er 1 nog werkt... HIPTV/Exodus TV verhaal staat nog steeds op zwart en server doet niets meer nog geen bericht ook
Ik heb ook nog niets gehoort van hiptv
 
Dear Friend As you know that Xtream problem.Maybe you have heard of other server in the world all got the same problem. I told members that we can fix it on last Saturday.but we failed. it's much complicated than we thought. we tried in different ways. but they are not stable.they work and stop.then work.then stop. so i beg you please wait a few more days to Friday. i will bring you back a strong server here. Always Promise: We will not run away. We will bring all channels back . Again, Thank you for understanding and your Patience.also your Trust Shawn

iptvsun via ali

zijn heel wat zenders terug maar niet alles
 
Weet iemand hoe Gofast er op dit moment voor staat? Zie dat het bericht op hun website is verdwenen.
Bij een kennis van mij loopt het abonnement af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.