MyTVOnline

ja ik denk dat ook. Ze zijn ook 1 van de weinigen die kanalen hebben waar er belgisch voetbal te zien is. Dus ik denk dat ik eens een account ga afsluiten van een 3-tal maanden en dan verder ga zien
[automerge]1544955182[/automerge]
Wordt er bij mytvonline geen subscriptions aanvaard in het weekend? Want ik heb deze voormiddag een berichtje gestuurd, maar nog geen antwoord gehad. Of is dat normaal dat dit zo lang duurt? Want ben dat gewoon van bij GENIPTV dat als je daar een vraag stelt dat je onmiddellijk een antwoord krijgt ;)

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: kappa84
Ze zijn idd goed bezig daarzo!

Ze hebben nu ook weer een aanbieding zag ik op het forum:

Een moderator heeft dit promotie praatje wat ingekort.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Wordt er bij mytvonline geen subscriptions aanvaard in het weekend? Want ik heb deze voormiddag een berichtje gestuurd, maar nog geen antwoord gehad. Of is dat normaal dat dit zo lang duurt? Want ben dat gewoon van bij GENIPTV dat als je daar een vraag stelt dat je onmiddellijk een antwoord krijgt ;)

Via hun forum ?

ja van plaza. Maar het kan aan mij liggen. Ben het gewoon dat ze bij geniptv met meer zijn en dat je daar altijd onmiddellijk antwoord krijgt

ja van plaza. Maar het kan aan mij liggen. Ben het gewoon dat ze bij geniptv met meer zijn en dat je daar altijd onmiddellijk antwoord krijgt
Ik weet niet hoeveel resselers ze hebben zal vast een stuk minder zijn dan bij gekniptv. En persoonlijk vind ik mytvonline een van de beste sowieso qua aanbod en service.

• Like
neem met 2 man deze aanbieding de andere mag ook op andere plek wonen dan deel je de prijs van 1 jaar elke 50 en dan hebje elke een jaar om dat ze de tweede gratis geven
[automerge]1544957004[/automerge]
en via beeldkwaliteit?

beeld is super

neem met 2 man deze aanbieding de andere mag ook op andere plek wonen dan deel je de prijs van 1 jaar elke 50 en dan hebje elke een jaar om dat ze de tweede gratis geven
[automerge]1544957004[/automerge]

beeld is super

Precies zie mijn opmerking ;)

• Like
ja ik denk dat ook. Ze zijn ook 1 van de weinigen die kanalen hebben waar er belgisch voetbal te zien is. Dus ik denk dat ik eens een account ga afsluiten van een 3-tal maanden en dan verder ga zien
[automerge]1544955182[/automerge]

Wat is lang?We proberen het altijd binnen een zo kort mogelijk tijdbestek te realiseren..
Maar het team is nog steeds klein en overzichtelijk en we hebben allemaal er gewoon een leven naast...
Momenteel zijn er maar 2 resellers actief voor Mytvonline en als je een melding krijgt op je mobiel is het nog niet mogelijk om een account aan te maken...dus op het moment dat er een vaste pc / laptop voor handen is zullen ze er meteen werk van maken.

• Like