Denk dat ze de beste zijn. Al bijna 2 maanden met veel plezier en beantwoorden vragen zeer netjes en professioneelik heb nu ook mytvonline het bevalt goed
Wordt er bij mytvonline geen subscriptions aanvaard in het weekend? Want ik heb deze voormiddag een berichtje gestuurd, maar nog geen antwoord gehad. Of is dat normaal dat dit zo lang duurt? Want ben dat gewoon van bij GENIPTV dat als je daar een vraag stelt dat je onmiddellijk een antwoord krijgt![]()
Ja is idd normaal moet toevallig net een resseller online zijn op het forum. En ik weet ook niet of ze in het weekend trails weg geven dus kan zijn dat je hem morgen pas krijg.ja heb nu wel bericht ontvangen
Ik weet niet hoeveel resselers ze hebben zal vast een stuk minder zijn dan bij gekniptv. En persoonlijk vind ik mytvonline een van de beste sowieso qua aanbod en service.ja van plaza. Maar het kan aan mij liggen. Ben het gewoon dat ze bij geniptv met meer zijn en dat je daar altijd onmiddellijk antwoord krijgt
en via beeldkwaliteit?
neem met 2 man deze aanbieding de andere mag ook op andere plek wonen dan deel je de prijs van 1 jaar elke 50 en dan hebje elke een jaar om dat ze de tweede gratis geven
[automerge]1544957004[/automerge]
beeld is super
Of neem er een 2e kastje bij heb ik zelf ook kan ik beneden en boven tv kijken?Precies zie mijn opmerking![]()
ja ik denk dat ook. Ze zijn ook 1 van de weinigen die kanalen hebben waar er belgisch voetbal te zien is. Dus ik denk dat ik eens een account ga afsluiten van een 3-tal maanden en dan verder ga zien
[automerge]1544955182[/automerge]
Wordt er bij mytvonline geen subscriptions aanvaard in het weekend? Want ik heb deze voormiddag een berichtje gestuurd, maar nog geen antwoord gehad. Of is dat normaal dat dit zo lang duurt? Want ben dat gewoon van bij GENIPTV dat als je daar een vraag stelt dat je onmiddellijk een antwoord krijgt![]()
Dacht dat er geen reclame gemaakt mocht worden? Weer meten met 2 maten blijkbaar.