dreamshare
Expert
- 30 aug 2017
- 949
- 314
- 216
ik heb sinds eind december eerst reddxc dat werd heel rap overgenomen samengevoegd iig werd mytv... online.
ik heb vanaf het begin gezeik met de EPG soms perfect dan weer uren niet soms een dag 4 dagen en nu al weer de 2 dagen niet.
vriend van me op mijn aanraden ook mytv.... idem gezeik met de epg .
gebruik perfectplayer op m shield met of zndr vpn geen verschil.
net nog met iptv pro geprobeerd maar same 0 epg.
De m3u link genereerd zelf de epg link,dus valt weinig aan te veranderen voor mij
De kwaliteit vd streams en stabiliteit is ronduit goed.
maar op mijn opmerkingen dat de epg nt werkt,krijg ik als antwoord bij de rest vd klanten werkt het wel.
Met dat antwoord kom ik ook echt verder,klinkt eerlijk gezegd of mijn reseller die van reddxc er weinig kaas van heeft gegeten,aan zijn antwoorden te zien.
Hopelijk leest een andere reseller dit een die wel goed advies heeft of 1 v forumleden hier.
Dus stream en stabiliteit top.
epg brak.
mvg karlito
p.s zijn er andere forumleden met epg issues via mytv... of ben ik gewoon retarded
Mytvonline is GEEN REDDXC en heeft ook NIETS met Mytvonline te maken maak die verwarring even niet aub.
Ik denk toch dat het een probleem in je app is..en we hebben op het forum een link staan voor een epg lijntje misschien is dat de oplossing voor jou?
Je moet ingelogd zijn om deze link te bekijken.
Alle landen zijn op dit moment bijna voorzien van een goed werkende epg..we hebben hier flink voor in de buidel getast.Op mijn Amiko heb ik netjes epg als de epg namelijk niet goed zou werken dan werkte de catchup ook niet op sommig kanalen zit tegenwoordig tot 7dgn terug kijken en dat werkt perfect.
We willen je gerust helpen ik weet niet wie je reseller is??
Post automatically merged:
Jij was gewoon een geval apart maar je wilde niet de moeite nemen om onze tips uit te voeren en dan moet je nu niet achteraf gaan lopen klagen aub.ja ik kreeg ook zo'n reacties toen ik zei dat sommige streams niet werkten. Men zei dat het bij andere klanten wel werkte en dat ik verplicht was om een vpn te nemen, terwijl dit bij een kameraad van mij hetzelfde probleem was met zelfs een vpn verbinding....
We hebben je netjes je geld terug gegeven.
We hebben je ook altijd netjes te woord gestaan.
Maar als jij niet de moeite wilt doen om uit te vogelen samen met ons wat er nu scheelde bij jou dan houdt het gewoon op.
Laatst bewerkt: