Nvidia shield pro / Nokia streaming 8010 / formulier z11 pro max

Sinnedk

Forumlid
8 jan 2023
19
2
6
33
Beste lezer,

In mijn zoektocht naar een juiste box voor mijn situatie heb ik jullie assistentie nodig.
Ik heb zelf een 4K smart tv met alle apps erop.
Toch wil ik een aparte box voor iptv en eventueel ook voor de apps, maar geen noodzaak. Daardoor twijfel ik tussen de bovenstaande boxen. Of zijn deze boxen overdone voor mijn wensen. Ik wil geen fire stick want ik wil gewoon apps erop kunnen zetten.
Mijn voorkeur zou zijn de Formuler maar zie dat er erg veel modellen van zijn, wat vaak betekend dat je snel een oude versie hebt. Waar updates een issue kan zijn.
Daarnaast is een specifiek iptv app wel weer fijn lijkt me.
Nvidia is denk ik top of the bill. Maar welke app dan voor iptv? tivimate is weer een betaalde app of is deze kosteloos?
Nokia is goede tussenweg? Helaas slecht te verkrijgen.

Graag jullie advies.
Alvast bedankt.
 
Dat idee had ik ook al ;) , was overigens geen tip maar het ging mij er om dat er geen TiViMate2 of TiViMate3 bestaat, wat overigens weer een reactie van mij op pe1ngg was die zich vergiste in de app in zijn reactie, je moet wat op zo'n avond hè 😂😂 ...
 
  • Like
Reacties: A_rjen
Dat idee had ik ook al ;) , was overigens geen tip maar het ging mij er om dat er geen TiViMate2 of TiViMate3 bestaat, wat overigens weer een reactie van mij op pe1ngg was die zich vergiste in de app in zijn reactie, je moet wat op zo'n avond hè 😂😂 ...
En toch zijn er heel veel mensen die het tivimate v4 noemen bijvb met het nieuwste nummer. Vandaar ook mijn reactie dat ik het niet helemaal een met je was (oneens ook niet hoor, integendeel)

Maar zoals je zelf ook zegt versie 3 bestaat niet. Maar versienummer 3.9.9 bijvb wel. Ik nam aan dat pe1ngg dat dus ook bedoelde, vraag komt vaker voor en dan bedoelen mensen dat.
Tsja buiten zitten is ook weer zo'n dingetje met dit weer
 
De app is geen tivimate 2 app hoor(kan er wel op) het is de mytv2 app. Vindt ik zelf een fijne app met voldoende instelmogelijkheden (in principe alles wat je nodig bent)
En vooral een groot gebruikers gemak, net als bijvb bij xsarius

Je kunt kiezen voor de standaard subs en je kunt ook online subs gebruiken (heb het een paar keer getest bij series/films, dat werkte toen prima)

De Z11 is ook een leuke box hoor. Maar net als met de Shield voor heel veel mensen overpowerd met een aardige meer prijs.
Post automatically merged:


Die box heeft de mytv2 app.
Het laatste ben ik niet echt met je eens trouwens
Ja inderdaad even een error, bedoel de mytv2app, die zou bij de green+ aangepast en beter gemaakt zijn las ik ergens, vandaar mijn vraag of dit klopt, mooi dat de subs ook online bij opensubtitle weg gehaald kunnen worden, ga me nog even verder verdiepen in de green+ maar lijkt een serieuze kanshebber voor mij te worden, bedankt voor de info
 
  • Like
Reacties: A_rjen
@A_rjen ik heb het kastje binnen, maar volgens mij ondersteunt deze geen dolby atmos. Ik heb namelijk een 5.1 Sonos set. Is dit een instelling?
Als je Sonos dat ondersteund kijk dan eens in de setting van de Sonos.Maar je box moet ook het format ondersteunen . Maar als je een mediaplayer koopt kijk eens wat je wilt. Beeld 4k of Hd , hdr - hdr10 - dolby vision,
geluid dolby digitaal - true hd - dts - dolby atmos , en wil ik Kodi met real debird of alleen iptv , het zijn allemaal dingen waar we vandaag de dag mee te maken hebben.Neem de tijd.Om maar eens wat te noemen .
 
Welke instellingen heb je allemaal aangepast of al geprobeerd?

Mijn werk week is weer begonnen dus mee kijken is lastig, mee denken daar in tegen kan altijd
Al’s het kastje geen dolby atmos ondersteund kun je ook weinig aanpassen. Heb verschillende instellingen geprobeerd.
 
Al’s het kastje geen dolby atmos ondersteund kun je ook weinig aanpassen. Heb verschillende instellingen geprobeerd.
Ok, had graag met je mee gedacht om het probleem op te lossen.. dit antwoord kan ik niks mee, sorry. Zoals ik al zei ik ben op dit moment niet in de mogelijkheid om mee te kijken
 

Hier wat uitgebreidere specs. Neem aan dat het hetzelfde boxje is.

Ik zie iig dolby atmos er niet bij staan als ondersteund format 🤷‍♂️

You must be registered for see images attach
 
Helaas, dat is ook de gewone green, niet de + versie. Zoals ik al zei ik gebruik geen Atmos dus ik kan het op dit moment niet bevestigen of ontkennen daarom had het handig geweest dat ik wist welke instellingen gebruikt waren