(Offline) NL NetflixSkinBuild***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat is me gelukt, heel erg bedankt hiervoor, je zult me wel een zeurpiet vinden, maar als ik nu weer terug wil naar Convenant of een andere aanbieder, hoe krijg ik dat dan voor elkaar. Alvast heel erg bedankt voor je moeite.
Groet Camthelion (HarHuiKra)
Sorry maar toen ik dit neerzette zag ik het antwoord al, net zoals ik voor Titan heb gekozen
Heel erg bedankt en wat mij persoonlijk betreft einde.

• Like
Reacties: Slikt en Lex
Heel erg bedankt voor deze mooie skin... ik heb hem dankzij uw geweldige stappen plan makkelijk kunnen instaleren op mn minix neo9 kastje....
nu even eens gaan uitproberen... thnx

corneke (een kodi newbi)

• Like
Reacties: Slikt en akko
Hallo , ik zit te twijfelen om een real debrid account aan te schaffen.... KAn dit ook in deze skin gebruikt worden? En zo ja heeft dit echt voordelen? Ik wil vooral goed geluidsstreams hebben uit mn kastje?
dus heeft een real debrid account echt meerwaarde ?? en hoe zet ik dit evt in deze skin ?

mvg

Corne
Het is me gelukt... real debrid instellen.....gelijk een paar meer films in dd 5.1

Maar ik heb een vraagje.. ik heb ergens inesteld om gelijk de eerste stream te selecteren, maar ik wil eigenlijk zelf de stream selecteren...
Waar kan ik dat instellen dat ikzelf de stream selecteer en niet automtisch de eerste afpeelt....

Real-debrid is gelukt lees ik :leuk: Om een stream handmatig te selecteren ga je naar het scherm wat links in je beeld verschijnt en kies hier vervolgens instellingen covenant=>instellingen afspelen=>standaard actie wijzigen naar map.Nu kun je zelf een stream selecteren.

Ik probeer al enkele dagen deze te installeren. Lukt echter niet. Ik gebruik Kodi 17.4,kan het daar aan liggen.
Ik kom zover dat de lijst titels er staan maar geen vulling en daarna werkt niets meer. Backspace ook niet. Moet dan echt gewoon ctrl,alt del gebruiken en afsluiten.
Iemand enig idee.
Heb een H96 pro in gebruik die op een andere build draait.

Maar probeer de installatie nu op m'n laptop, dus onder windows,met deze skin.

Laatst bewerkt:
@FHW , een paar dagen al...maar goed, Het enige wat niet goed is gegaan is het toevoegen van de 2 addons die in begin topic staan. Als je deze toevoegd krijg je ook de bevestiging dat de addon geïnstalleerd is? En als je vastzit in het startscherm kun je de backspace of terugknop op je AB wat langer inhouden, dan verschijnt onder in beeld de optie instellingen uitzetten oa. Hoop dat het je lukt anders kijken we verder wat er mis gaat.

Laatst bewerkt:
Real-debrid is gelukt lees ik :leuk: Om een stream handmatig te selecteren ga je naar het scherm wat links in je beeld verschijnt en kies hier vervolgens instellingen covenant=>instellingen afspelen=>standaard actie wijzigen naar map.Nu kun je zelf een stream selecteren.
Het werkt, ik kan nu zelf de streams kiezen. allleen jammer dat er niet bij elke stream bij staat hoo groot deze stream is en in welk audioformaat... dat zou het kiezen makkelijker maken.....
maar ik ben super tevreden over deze mooie skin en zeker icm real debrid gaat er een (geluids) wereld voor me open... (ik kwam zelfs streams tegen in 7.1 en atmos !!!)

• Like
Reacties: Slikt
IMG_5739.JPG Mooi dat het werkt:) Als het goed is krijg je de grote van de stream bij realdebrid te zien, dit staat los van de skin. Audio staat er idd helaas niet bij.

Kun je evt eens wat titels plaatsen waar je dit niet ziet,kijk ik ff mee. Misschien dat dit ook op te lossen is.
Het voorbeeld wat ik had geplaatst was wonder woman.

Kun je evt eens wat titels plaatsen waar je dit niet ziet,kijk ik ff mee. Misschien dat dit ook op te lossen is.
Het voorbeeld wat ik had geplaatst was wonder woman.

BIJ onderstaande films zie ik alleen het formaat en niet de grootte van de film...:

- jaws
- girl on the train
- ghost in the shell
- fast & furious 8
Het is heel verschillend , bij de ene film wel bij de andere geen info over de grote (wel bijvoorbeeld real debrid 1080p)...

even nog iets anders ter info :
Wat me ook opvalt is dat als je op een film gaat staan het venster groter wordt en dan krijg je daarin info over de film (in tekst)....
Bij : hd / 4k / 3d films wordt het venster wel groter maar je ziet geen infotekst van de films zoals dat bij andere secties wel is.....
Dit ter info over de skin :)

Ten eerst mooie skin ziet er TOP uit bedankt daar voor alleen loop ik toch tegen een probleem aan en volgens mij heb ik niets verkeerd gedaan tijdens de install? Als ik naar de films ga staat de selectie al bij de 4k films die kan ik ook afspelen. maar als ik naar de HD films wil dus naar boven of naar onder wil krijg ik alleen de namen te zien zoals 3D films, animatie enz enz maar de covers zijn weg. dacht eerst dan hij nog moest bijladen. maar staat 4 uur aan dus lijkt mij dat dat niet het probleem was. iemand tips hoe i dit kan oplossen? IK hoor het graag alvast bedankt.

Oh ja zie hier onder wat ik zie bij het opstarten en wat ik zie als i naar onder of boven ga.IMG_20170912_211926.jpg IMG_20170912_211940.jpg IMG_20170912_211940.jpg

@corneke71 , heb de titels ook bekeken en idd geen info over de grote van de streams. Ik zie hier zo even geen oplossing voor aangezien dit los staat van de skin.
Het andere wat je aanhaalt klopt ook, de 3D/4K en HD zijn onderdeel van real movies welke geen filminformatie tonen. Ik heb zover mijn kennis gaat het vermoeden dat dit is omdat er geen scrapper in deze addon is gebouwd?? Heb overigens deze vraag ook al gesteld hierzo maar tot op heden nog geen antwoord erop gekregen.
https://kodi-forum.nl/threads/filminformatie-bij-real-movies.4218/
Al met al ben ik ermee bezig:hamer:
@Superted , ga ff voor je kijken wat er mis gaat.

@corneke71 , heb de titels ook bekeken en idd geen info over de grote van de streams. Ik zie hier zo even geen oplossing voor aangezien dit los staat van de skin.
Het andere wat je aanhaalt klopt ook, de 3D/4K en HD zijn onderdeel van real movies welke geen filminformatie tonen. Ik heb zover mijn kennis gaat het vermoeden dat dit is omdat er geen scrapper in deze addon is gebouwd?? Heb overigens deze vraag ook al gesteld hierzo maar tot op heden nog geen antwoord erop gekregen.
https://kodi-forum.nl/threads/filminformatie-bij-real-movies.4218/
Al met al ben ik ermee bezig:hamer:

bedankt voor de info.....
nogmaals bedankt voor de hulp en zeker voor je hele mooie skin.
deze blijft er zeker opstaan zolang hij het doet !!!!!!!

• Like
Reacties: Slikt en Lex
@Superted , de linkjes in beginpost veranderd. Die van convenant werkten niet meer op zo werkt kodi.nl. Sorry voor het ongemak maar om een goed resultaat te krijgen adviseer ik je om kodi opnieuw te installeren en vanaf dan alle stappen te doen.

@Superted , de linkjes in beginpost veranderd. Die van convenant werkten niet meer op zo werkt kodi.nl. Sorry voor het ongemak maar om een goed resultaat te krijgen adviseer ik je om kodi opnieuw te installeren en vanaf dan alle stappen te doen.
Bedankt voor de snelle reactie. dan gaan we dat even doen! geeft niet je kunt ook niet alles bij houden toch... bedankt voor de info.

• Like
Reacties: Slikt
Dat kan snel gaan ... ik heb hem gister geinstaleerd en convenant werkt nog zonder problemen ...

Status
Niet open voor verdere reacties.