Teveel iptv

...en het vertroebeld de visie van de onwetende nieuweling op dit gebied, en dat is jammer😔

De vraag is natuurlijk of het gros van de nieuwelingen wel geĂŻnteresseerd zijn in diepergaande discussies over kodi en iptv en of ze het forum niet enkel zien als een makkelijk opstapje naar een al dan niet legaal iptv pakket. De vragen "wie kan me een goeie provider of box voor iptv adviseren" verschijnen hier bijna dagelijks. Eens de meesten op weg zijn gezet zie je ze ook vaak niet meer terugkeren, tenzij er een probleem opduikt.

Misschien (gewoon een idee) zou het daarom handig zijn om dat bepaalde deel van het forum gesloten te houden, ervoor zorgend dat enkel leden van het forum de betreffende info kunnen lezen en niet de toevallige bezoeker die enkel en alleen daarvoor komt. Gebeurt ook wel eens op andere fora.
 
Waarom is hier meer iptv vragen dan een Kodi vraag . Iptv is alleen belangrijk als je buiten de eu wilt kijken . Het zal nooit je huidige provider vervangen. Al denkt men dat wel.terwijl er geen eens 4k of 8k in Nederland is. Omroepen willen hier niet eens in investeren . Dus als je denkt dat je een provider hebt met 8k dan , kom je zelf bedrogen uit. P s. Geen links of reviews over iptv hier plaatsen .
Allereerst is het niet de bedoeling dat hier iptv links geplaatst worden. Ik als Kodi gebruiker vind het triest dat dit forum meer gebruikt wordt als IPTV forum. Maar dat is een persoonlijke mening. Maar wel een vraag over dit onderwerp en forum. Gezien de huidige situatie. Wil je zo doorgaan ? Of dan maar een zaai forum over Kodi dan alleen iptv forum? Wat ook voer is voor iedereen zoals "brein Ziggo kpn sky netflix Disney" . Ik hoop alleen dat dit forum niet te onder gaat aan de huidige situatie over iptv.
 
Het is maar goed dat IPTV hier wordt besproken anders was dit forum op sterven na dood met een actieve chat: morghu, goeiesmorgens en truste, een verdwaalde WK snertkoker die wat recepten plaatst en als er dan een vraag wordt gesteld over Kodi je wordt afgescheept door een VIP member met de opmerking Google is you’re best friend.
Hier zit toch een kern van waarheid in
 
  • Like
Reacties: T-Bob en MRmister
Allereerst is het niet de bedoeling dat hier iptv links geplaatst worden. Ik als Kodi gebruiker vind het triest dat dit forum meer gebruikt wordt als IPTV forum. Maar dat is een persoonlijke mening. Maar wel een vraag over dit onderwerp en forum. Gezien de huidige situatie. Wil je zo doorgaan ? Of dan maar een zaai forum over Kodi dan alleen iptv forum? Wat ook voer is voor iedereen zoals "brein Ziggo kpn sky netflix Disney" . Ik hoop alleen dat dit forum niet te onder gaat aan de huidige situatie over iptv.
Ik ben hier ook begonnen met kodi en het in elkaar knutselen van allerlei menu's en addons. Op een gegeven moment beetje met IPTV geĂŤxperimenteerd. Maar dat op een gegeven moment opzei geschoven. Helaas valt er weinig tot niets (nieuws) meer te doen hier met Kodi gezien 90% over IPTV gaat. Vroeger schreef iemand een review wat de kwaliteit was/is van een IPTV provider. Tegenwoordig is het ik wil iptv hoe kan ik de beste vinden/kopen.
Jammer maar ik denk dat het steeds meer die kant op gaat, alles kant en klaar in plaats van (lekker) zelf wat in elkaar knutselen en als het niet lukt om advies vragen. Mensen met VIP hebben redelijk wat gedaan voor dit forum maar als ze hem morgen van me afpakken ik lig er geen moment wakker van.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Ik ben hier ook begonnen met kodi en het in elkaar knutselen van allerlei menu's en addons. Op een gegeven moment beetje met IPTV geĂŤxperimenteerd. Maar dat op een gegeven moment opzei geschoven. Helaas valt er weinig tot niets (nieuws) meer te doen hier met Kodi gezien 90% over IPTV gaat. Vroeger schreef iemand een review wat de kwaliteit was/is van een IPTV provider. Tegenwoordig is het ik wil iptv hoe kan ik de beste vinden/kopen.
Jammer maar ik denk dat het steeds meer die kant op gaat, alles kant en klaar in plaats van (lekker) zelf wat in elkaar knutselen en als het niet lukt om advies vragen. Mensen met VIP hebben redelijk wat gedaan voor dit forum maar als ze hem morgen van me afpakken ik lig er geen moment wakker van.
Zo begint het algemeen eerst en daarna wil men minder moeite nemen door alles kant en klaar te krijgen. Als of je IPTV uit de schappen van de supermarkt haalt . 🤣
 
Ik ben hier ook begonnen met kodi en het in elkaar knutselen van allerlei menu's en addons. Op een gegeven moment beetje met IPTV geĂŤxperimenteerd. Maar dat op een gegeven moment opzei geschoven. Helaas valt er weinig tot niets (nieuws) meer te doen hier met Kodi gezien 90% over IPTV gaat. Vroeger schreef iemand een review wat de kwaliteit was/is van een IPTV provider. Tegenwoordig is het ik wil iptv hoe kan ik de beste vinden/kopen.
Jammer maar ik denk dat het steeds meer die kant op gaat, alles kant en klaar in plaats van (lekker) zelf wat in elkaar knutselen en als het niet lukt om advies vragen. Mensen met VIP hebben redelijk wat gedaan voor dit forum maar als ze hem morgen van me afpakken ik lig er geen moment wakker van.
Kan je mij een naam geven van een door jou in elkaar geknutselde addon, lijkt me wel interessant of bedoel je het installeren van een kant en klare addon? 🤣
 
PS. Die brief zal niet komen, da's bangmakerij. De Nederlandse providers hebben zich te houden aan de privacy wet, daarbij zijn de aanbieders fout niet de gebruiker. EN er is nog altijd VPN.
Maar VPN werkt niet altijd is mijn ervaring. Maar nu veul uit de lucht is moet ik het doen met een abotje wat ik er naast heb als backup. Doet het niet super, veel minder keuze (maar wel F1, Ziggo sport en Golfkanalen die ik wil) en werkt wel op een VPN. Dus het kan wel.
Post automatically merged:

Dit forum mag mijn inziens de naam kodi niet meer voeren. Gaat helemaal nergens meer over, behalve iptv. Snap het wel van de beheerders dat het makkelijk cash is met veel reacties, maar aub verander de naam van kodi die jullie nu in een zwart daglicht zetten.
Misschein ben ik niet zo handig, maar Kodi op Linux lukte me niet om IPTV pakketje op te zetten. Heb dat op een gegeven moment maar opgegeven. Kijk nu via Android TV en VLC op de pc. Je Mu3 link invoeren en het werkt als een tierelier. Dan heb je Kodi niet meer nodig.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Maar VPN werkt niet altijd is mijn ervaring. Maar nu veul uit de lucht is moet ik het doen met een abotje wat ik er naast heb als backup. Doet het niet super, veel minder keuze (maar wel F1, Ziggo sport en Golfkanalen die ik wil) en werkt wel op een VPN. Dus het kan wel.
Post automatically merged:


Misschein ben ik niet zo handig, maar Kodi op Linux lukte me niet om IPTV pakketje op te zetten. Heb dat op een gegeven moment maar opgegeven. Kijk nu via Android TV en VLC op de pc. Je Mu3 link invoeren en het werkt als een tierelier. Dan heb je Kodi niet meer nodig.
Het gaat hier slechts om het verschil over probleem van te veel iptv op het Kodi forum. Niet je eigen iptv probleem of vpn probleem. Wellicht kun je een eigen topic aanmaken van je vraag.
 
Dit forum mag mijn inziens de naam kodi niet meer voeren. Gaat helemaal nergens meer over, behalve iptv. Snap het wel van de beheerders dat het makkelijk cash is met veel reacties, maar aub verander de naam van kodi die jullie nu in een zwart daglicht zetten.
Om het forum een andere naam te geven daar zit wat in, aangezien er hier elke dag meer dan 💯 personen zijn op zoek zijn iptv. Dat is ook waarom ik topic heb aangemaakt. Al ben ik nog steeds wèl een (dagelijks) Kodi gebruiker. En heb Ik niks tegen het gebruik van iptv. Uiteindelijk vindt ik het wel jammer dat er personen zijn die hier misbruik maken van de forum regels.
 
  • Like
Reacties: Slikt en Maxpuk
Het gaat hier slechts om het verschil over probleem van te veel iptv op het Kodi forum. Niet je eigen iptv probleem of vpn probleem. Wellicht kun je een eigen topic aanmaken van je vraag.
Ik geef alleen maar een van de redenen aan waarom Kodi minder wordt en andere 'oplossingen' nu wellicht voorrang hebben.
 
Het is jaren hetzelfde verhaal. Als je content gratis kan binnenhalen/kijken dan is dat vaak gewoon een ‘sport’. Omdat het kan.
Wil niet zeggen dat je dit werkelijk legaal zou hebben geabonneerd, deels wel, want je wilt thuis, onderweg en ook op de sportschool graag Netflixen…dus hou je toch wel wat subscripties ernaast. Dus de geleden ‘schade’ is veel minder groot als dat de content aanbieders doen geloven.

Neem als voorbeeld de DVD’s. BluRays en muziek CD’s - bijna geen hond kopieert die nog, want streaming diensten zoals Netflix en Spotify hebben dit onnodig gemaakt en zodoende kunnen cashen. Onze opgelegde ‘thuiskopie heffing’ betalen we nog steeds over alles wat geheugen heeft of media kan spelen, tegenwoordig worden fysieke media disks bijna niet meer gekopieerd. Dus betaal ik voor tal van apparaten nog wel de heffing. Als ik dan, omdat het kan, een iptv abbo erbij heb, terwijl ik een compenserende heffing betaal, en diverse diensten nog actief afneem, voor gebruik buiten huis, en voor het geval iptv een storing heeft, dan voel ik mij niet heel erg schuldig.

Hier geldt net als met bakken vol met DVD’s vroeger…..je zou het nooit hebben gehocht, want het was te duur. Je had het voornamelijk om de pochen bij de buurman hoeveel DVD’s je wel niet had gedownload. Niemand hier zou werkelijk betalen voor alle streaming diensten, en toch heeft bijna iedereen minimaal twee commerciele subscripties naast hun IPTV abbo.

Back on topic, ik gebruik dit forum wel degelijk voor Kodi, niet alleen voor IPTV, heel vroeger ontdekte ik XBMC, en nu Kodi er is is het weer leuk om een product te hebben wat mijn eigen media en online content kan combineren, hetzij betaald, of gratis. Gewoon omdat mijn Android box naast IPTV meer kan dan alleen dat, dus is Kodi voor mij een prima aanvulling, en ik ben er blij mee.
 
  • Like
Reacties: MrMarcie