Upcoming movies 2023! in de bios of wachten op Kodi? Beter dan iedere iptv....

Vanavond cocaïne bear gekeken, horror en humor. Het is wel een waar gebeurd verhaal en tevens laatste filmrol van Ray liotta . Ondanks dat toch genoten. En dat gewoon thuis. 😆
 
@MRmister

Vraagje, heb je deze gekeken met subs?

Kwaliteit van de film is goed hier, maar met A4k geen ondertiteling. ;)
 
Ah ok, nou snap ik hem. ;)

Ikke maar denken dat het aan mij lag. :D

Bedankt voor het antwoord.
Post automatically merged:

28 maart is er de digitale release van
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: MRmister
28 maart is er de digitale release van
avatar, dat zijn toch “die smurfen van tegenwoordig “?🤣

heb daar echt helemaal niks mee, is niet echt mijn genre🤷🏼‍♂️

maar ieder zijn meug natuurlijk😉👍🏼
 
@Arjan E. ik begrijp wat jij bedoelt, maar ik en mijn wederhelft vinden dit mooie films, en helaas ben ik gedwongen om deze thuis te kijken.
De zit in de bios is voor mij veel te lang. :D

Onze genre is erg uitgebreid, momenteel volgen we ook het derde seizoen van Picard. [star trek].
 
28 maart is er de digitale release van
Dit betreft de betaal versie bij disney+ en later de gewone versie op disney+. Maar tegenwoordig is alles wat uitkomt ook binnen een paar uur op het www beschikbaar , 🤣 . in de bios ben ik al geen 20jaar geweest .
 
@Arjan E. ik begrijp wat jij bedoelt, maar ik en mijn wederhelft vinden dit mooie films, en helaas ben ik gedwongen om deze thuis te kijken.
De zit in de bios is voor mij veel te lang. :D

Onze genre is erg uitgebreid, momenteel volgen we ook het derde seizoen van Picard. [star trek].
Ik snap jou ook wel hoor, vandaar dat ik zei: ieder zijn meug natuurlijk 😉

ik heb ook best een breed bereik qua genre, maar sci-fi heb ik dan echt absoluut niks mee🤷🏼‍♂️

over de zit in de bioscoop begrijp ik je heel erg goed, ik heb hetzelfde, maar dan om een hele andere reden dan jij, als je de ziekte van Crohn hebt, dan moet je iets vaker naar de wc dan een gemiddeld persoon, en dan kan je moeilijk tegen degene die de film heeft gestart schreeuwen dat ie hem op pauze moet zetten omdat ik moet 💩 🤣

dat is dan thuis een stuk makkelijker 😁
 
Dat weet ik @MRmister.

Maar ik ben benieuwd of dat deze ook met alle features zoals the making off ook er bij zit in deze release.
Anders gaan we deze toch eens bekijken via mijn Pathe [ heb nog een cadeaubon liggen].
En anders toch nog eens via de nieuwsgroepen.
 
Ik moet trouwens ook bekennen dat ik eigenlijk weinig film kijk, eigenlijk veel vaker series, aflevering duurt vaak maar 45 minuten, dus is voor mij in “één zit” vaak wel te doen.

heb net de serie Tulsa King met Sylvester Stallone afgekeken, en die was vermakelijk, ben nu bezig met national treasure, die is iets moeilijker inkomen, maar gaat wel.

hopelijk kan ik binnenkort beginnen aan The Godfather of Harlem seizoen 3, ook een steengoede serie.

en Vikings Valhalla seizoen 2.

Reacher hoop ik ook dat er een seizoen 2 van komt, en Coyote ook.

verder lopen de nieuwste seizoenen van The rookie, 911, 911 lone star, the good doctor, FBI, Station 19 nog

en uiteraard nog veel meer
 
@corne . dat hangt ook af hoe men op het www gezet wordt . Bij de1 alleen de film bij de andere alleen imax of soms hdr en dv . een andere de film plus extra . tjsa we zullen het wel zien , nog even wachten , kijk er wel naar uit om de film te zien .
 
De film zal allicht in betere kwaliteit op het www of Kodi komen. ;)

Ik heb hier altijd bitterballen en andere snacks klaar, en natuurlijk ook een lekkere fles gerstennat . :D
 
  • Like
Reacties: MRmister
@Arjan E. Als je de Godfather of Harlem goed vindt kun je ook misschien Gangs of London eens proberen.
Ik kijk ook amper nog films, maar ook series omdat deze korter duren,
Meestal kijk ik dan 2 delen achter elkaar, 2 delen van elk een uur, haha, nog net zo lang als een film...

Zit nu in de Scandinavische crime, Karppi, Sorjonen, Kastanjemanden, Trapped, Broen.
 
@Arjan E. Als je de Godfather of Harlem goed vindt kun je ook misschien Gangs of London eens proberen.
Ik kijk ook amper nog films, maar ook series omdat deze korter duren,
Meestal kijk ik dan 2 delen achter elkaar, 2 delen van elk een uur, haha, nog net zo lang als een film...

Zit nu in de Scandinavische crime, Karppi, Sorjonen, Kastanjemanden, Trapped, Broen.
Gangs of London ook gekeken, ook goed👍🏼

scandinavische films/series heb ik dan weer minder mee🤷🏼‍♂️

hopelijk kondigen ze binnenkort nog een nieuw seizoen van Mayans aan, kijkt ook lekker makkelijk weg, net als Sons of anarchy destijds.😉

onlangs ook freebird nog gekeken, die vielen mij na de trailer eerlijk gezegd een beetje tegen😔
 
  • Like
Reacties: Maxpuk
Winnie the Pooh is nu ook te zien met subs.

Achteraf beter vanavond gekeken ipv voetbal. 😭
 
  • Like
Reacties: MRmister
Avatar 2 4k ook online , maar nog zonder de extra . Op opensubtitle staat wel subs. Vanaf woensdag verschillende versies en wellicht met extra. .
 
Hmmm.... Avatar is hier alleen nog maar te kijken via de torrents in goede kwaliteit. [Kodi 20, en the promisse]

Ga ik naar de andere [rd]streams dan zijn deze nog steeds in slechte kwaliteit?
 
Vorige week A Way of Water gekeken, was een goeie film, en nu ook te "koop" via Pathé thuis.

Vanavond Creed III gekeken, weer een goed vervolg uit de Rocky reeks!

You must be registered for see medias
 
Afgelopen week naar Tetris gekeken, en vanavond Shazam gezien beide ffilms heb ik genoten. Komende week zal ik naar Creed 3 kijken . Alles wèl in 4k . Btw voor de liefhebbers John Wick Chapter 4 komt rond 22 mei beschikbaar bij prime.
 
  • Like
Reacties: corne