Upcoming movies 2023! in de bios of wachten op Kodi? Beter dan iedere iptv....

Wij hebben vanavond eerst deel 8 van de serie Picard gekeken, en daarna The Whale.

Het enige wat ik hier van ga zeggen: Hij hakt er in.

Tetris en Shazam staan hier nog op de lijst.

Van de Serie Picard vind ik vooral het toffe dat laatste seizoen een hele gave reünie is. Kijk en geniet. Heb de whale nog niet gezien.

Ik neem aan dat jullie de hoofdrolspeler uit "65" herkennen, hij heeft volgens mij ooit een zwarte helm op gehad in een andere film...

Vanavond naar Supercell gekeken, op zich ook een goede film maar absoluut geen vergelijk met Twister...

Maar ach je komt er de avond mee door.

BTW, volgende week de laatste aflevering van Piccard kijken, iedereen is intussen compleet sinds aflevering 9, het hele team sinds aflevering 8, nr1, Data, Worf, Deanna, Jordy, 7 off.... Dr. Crusher. Ik hoop dat ik het allemaal goed zeg. :D

Sinds afl. 9 zijn ook The Borg weer op de koffie.

Nou weer wachten op Voyager. En natuurlijk waar deze via een stream te zien is.

Had of heb de film al gepland voor vandaag/vanavond . Als een echte zaterdag avond film. Ben benieuwd.

Vanavond The Popes Exorcist gekeken.

Voor degene die van houden écht de moeite waard.
Deze staat nog op mijn lijstje.

die trailer was ook veelzeggend, en een mooi detail is dat je Russel Crowe 23 jaar na dato van zijn oude “huis” (het Colosseum) ziet lopen naar zijn huidige verblijfplek.

‘’weliswaar waarschijnlijk onbedoeld, maar vond het een grappig detail😉

• Like
Reacties: MRmister
Vanaf maandag a.s. , Mario Bros , 22 mei John Wick. En komt ook later Fast X en The Equalizer 3 dit jaar. Tsja toch nog een mooi movie jaar. persoonlijk kijk Ik echt uit naar de laatste film van de "Guardians of the Galaxy 3 " .

Vanaf maandag a.s. , Mario Bros , 22 mei John Wick. En komt ook later Fast X en The Equalizer 3 dit jaar. Tsja toch nog een mooi movie jaar. persoonlijk kijk Ik echt uit naar de laatste film van de "Guardians of the Galaxy 3 " .
Zit ook met smart te wachten op John Wick en The equalizer 3, lijken me beiden ook zeer goed👍🏼

• Like
Er komen nog veel meer leuke films!!!

De Mac die naast de bios [Breepark] zit gaat het druk krijgen hier. 😁

Of dozen met6 bitterballen thuisw.

[automerge]1683761272[/automerge]
Prey is toch wat ouder, van 2022....
[automerge]1683761669[/automerge]
Prey is een verkeerde link!

Ik bedoel de volgende:

Laatst bewerkt:
Gisteren Guy Ritchie's the Covenant gekeken, vond het een goede film. Zeker de moeite waard. Ook uit is John Wick Chapter 4 ( zit nu te kijken in 4k DV ) .

Tijdens het pinksterweekend natuurlijk lekker gegeten, varkenshaasje/biefstukje, en nog meer lekkere dingen! Op de BBQ.

Max weer zien rijden op die andere wereldbol, en een paar films gekeken.

De eerste is een aanrader voor de liefhebbers: Marvel Studios’ Ant-Man and The Wasp: Quantumania

En gisterenavond na dat onze jongste weer thuis was van haar werk, even Netflix, en We Have a Ghost gekeken met een kaasplank erbij. :D
[automerge]1685396955[/automerge]
Stay tuned!!! There is more to come!!!

Huur een stoel in de Bios, en bij de Mac. :D

BEST NEW SCI-FI MOVIE TRAILERS 2023

Laatst bewerkt:
  • Like