WEES VERSTANDIG EN KOOP GEEN ABONNEMENT VAN NORDVPN.
Zonde van je geld want NORDVPN kan absoluut niet leveren of waarmaken wat je bij ze koopt!!
Vanaf het begin al problemen gehad met diverse websites die niet werken met NORDVPN. Je moet NORDVPN dus steeds aan- en uitzetten om op websites te kunnen komen. Ondoenlijk en zeer omslachtig. Ook diverse vragen die ik had (o.a. m.b.t. KPN-iTV) hebben ze, ondanks diverse toezeggingen/beloften, niet kunnen oplossen. Hierover zeer regelmatig contact gehad met de supportafdeling maar dat zijn net een stel papegaaien en geven contant hetzelfde antwoord uit hun script. Meer weten ze ook niet. Absoluut NIET deskundig, ondanks dat sommige supportmedewerkers hun best doen.
Inmiddels werkt NORDVPN niet meer op mijn laptop met Windows 10 home en Edge. Na een update van NORDVPN??? De supportafdeling adviseerde toen over te gaan naar Chrome omdat er inderdaad weleens problemen zijn met Edge??!! Voorheen heeft het gewoon gewerkt op Edge!! Vreemd dus. “Ja, het kan ook aan Windows 10 liggen”. Vreemd: het ligt nooit aan NORDVPN!!??
Omdat ik vanaf het begin problemen heb gehad met NORDVPN en de supportafdeling op geen enkele manier met een oplossing komt, ook na weken wachten niet, heb ik recent besloten het abonnement op te zeggen.
MAAR…… door omstandigheden was ik 2 dagen te laat om binnen hun restitutiebeleid periode van 30 dagen, recht te hebben op restitutie. Terwijl ze kunnen zien/weten dat er vanaf het begin van het abonnement al problemen waren. Op geen enkele wijze zijn bereid of meewerkend om het abonnementsbedrag voor 2 jaar te crediteren en houden ze zich star en zonder enig inlevingsvermogen, vast aan de overschrijding van 2 dagen!!
In het NIET oplossen van problemen zijn ze erg goed. In het NIET terugbetalen of enige coulance betrachten zijn ze nog beter.
Dus weg geld, geen NORDVPN op de laptop en geen enkel begrip bij NORDVPN. Alleen al om die houding zou je geen abonnement bij ze moeten nemen.
Dus 1 advies: KOOP GEEN NORDVPN ABONNEMENT.
Zonde van je geld want NORDVPN kan absoluut niet leveren of waarmaken wat je bij ze koopt!!
Vanaf het begin al problemen gehad met diverse websites die niet werken met NORDVPN. Je moet NORDVPN dus steeds aan- en uitzetten om op websites te kunnen komen. Ondoenlijk en zeer omslachtig. Ook diverse vragen die ik had (o.a. m.b.t. KPN-iTV) hebben ze, ondanks diverse toezeggingen/beloften, niet kunnen oplossen. Hierover zeer regelmatig contact gehad met de supportafdeling maar dat zijn net een stel papegaaien en geven contant hetzelfde antwoord uit hun script. Meer weten ze ook niet. Absoluut NIET deskundig, ondanks dat sommige supportmedewerkers hun best doen.
Inmiddels werkt NORDVPN niet meer op mijn laptop met Windows 10 home en Edge. Na een update van NORDVPN??? De supportafdeling adviseerde toen over te gaan naar Chrome omdat er inderdaad weleens problemen zijn met Edge??!! Voorheen heeft het gewoon gewerkt op Edge!! Vreemd dus. “Ja, het kan ook aan Windows 10 liggen”. Vreemd: het ligt nooit aan NORDVPN!!??
Omdat ik vanaf het begin problemen heb gehad met NORDVPN en de supportafdeling op geen enkele manier met een oplossing komt, ook na weken wachten niet, heb ik recent besloten het abonnement op te zeggen.
MAAR…… door omstandigheden was ik 2 dagen te laat om binnen hun restitutiebeleid periode van 30 dagen, recht te hebben op restitutie. Terwijl ze kunnen zien/weten dat er vanaf het begin van het abonnement al problemen waren. Op geen enkele wijze zijn bereid of meewerkend om het abonnementsbedrag voor 2 jaar te crediteren en houden ze zich star en zonder enig inlevingsvermogen, vast aan de overschrijding van 2 dagen!!
In het NIET oplossen van problemen zijn ze erg goed. In het NIET terugbetalen of enige coulance betrachten zijn ze nog beter.
Dus weg geld, geen NORDVPN op de laptop en geen enkel begrip bij NORDVPN. Alleen al om die houding zou je geen abonnement bij ze moeten nemen.
Dus 1 advies: KOOP GEEN NORDVPN ABONNEMENT.