Welke addons hebben jullie geïnstalleerd

probeer anders gewoon een accountje voor een maand te nemen kost geen drol maar kan je toch kijken of het voor jou een toevoeging is
en of kodi volwassen word ?? wie zal het zeggen :P

Goede avond. Sinds deze week doen de nederlandse addons het niet meer ook de nederlandse kanalen bij iptv werken niet meer . Kan het zijn dat ik bepaalde instellingen niet goed meer heb staan? Groet René

graag iets meer info sjaakie welke nederlandse addons doen het niet meer ?? kunnen wij niet zien he van deze kant :P en iptv ook niet meer ?? welke iptv provider heb je dan ??

ja gebeurd wel eens vaker je kan dan proberen om een andere link te kiezen doen die het ook niet probeer dan morgen nog een keer het kan zijn dat ze aan het updaten zijn

Ik denk dat er bij mij wat fout zat nu dat ik de kaosbox fie ik hie voorbij zag komen heb geïnstalleerd werkt alles weer . Bedankt voor jullie reacties en fijne avond nog

Ik denk dat er bij mij wat fout zat nu dat ik de kaosbox fie ik hie voorbij zag komen heb geïnstalleerd werkt alles weer . Bedankt voor jullie reacties en fijne avond nog
Mooi dat het is opgelost, bij Ultimate iptv is het wel aan te bevelen om elke dag de nieuwe Daily m3u playlist te pakken.

sportdevil werkt de laatste tijd bij meerdere mensen niet helemaal zoals het hoort
Sportsdevil NL gaf eerst hele andere wedstrijden / timezones aan toen heb ik via fusion.tvaddons.ag the unofficial sportsdevil zip geïnstalleerd en dan ga je naar add on instellingen van sportsdevil update je , zorg je er voor dat de zwart witte kiest en dus niet de NL versie en dan deed/doet hij het weer prima

ik heb exodus, werkt prima, ook via de chroomcast :)
Ik zoek nog wel een goede addon om nederlandse series en film te kijken....
tips zijn welkom

Je zou uit de Repository van Dokitv .. Only Dutch kunnen plukken
ga ik ff naar kijken thx:klappen:
hoe instaleer ik alleen dat wat ik hebben wil? Ik krijg alleen de mogelijkheid (denk ik) om de hele build te instaleren
Het is al gelukt, beetje ongeduldig :)
Zie tot nu toe wel heel weing fims en series.... duzzzz

• Like
Reacties: Lex
ga ik ff naar kijken thx:klappen:
hoe instaleer ik alleen dat wat ik hebben wil? Ik krijg alleen de mogelijkheid (denk ik) om de hele build te instaleren
Het is al gelukt, beetje ongeduldig :)
Zie tot nu toe wel heel weing fims en series.... duzzzz
Er is op dat gebied ook weinig Nederlands aanbod ..veroorzaakt doordat we natuurlijk maar een kleine speler op de wereldmarkt zijn.
En bovendien worden de uploaders hier sterk in de gaten gehouden.