Hoi welke addons hebben jullie geïnstalleerd ?
En zijn jullie er tevreden over? Werken ze goed?
En zijn jullie er tevreden over? Werken ze goed?
Moet zeggen dat ik hier weinig last van heb . Alleen de HD kanalen zijn soms problematisch. Gebruik een download van 300 mbps hier via wifi. Bedraad zou nog beter zijn natuurlijkVind ik ook een prima addon, ik heb alleen dat ie na een paar minuten de buffer vol is gelopen hij vastloopt. Ik heb het met 2 verschillende mediaspelers geprobeerd, zelfde probleem. Ook beide kastjes ergens anders aangesloten en geprobeerd, ook hier na een paar minuten vastloper. (ook na cache te hebben geleegd). Oplossing hiervoor zou mooi zijn.
Vind ik ook een prima addon, ik heb alleen dat ie na een paar minuten de buffer vol is gelopen hij vastloopt. Ik heb het met 2 verschillende mediaspelers geprobeerd, zelfde probleem. Ook beide kastjes ergens anders aangesloten en geprobeerd, ook hier na een paar minuten vastloper. (ook na cache te hebben geleegd). Oplossing hiervoor zou mooi zijn.
Negatief Theeke, dit abonnement zorgt voor een opwaardering van deze addonsAls je Real debrid abonnement neemt heb je dan geen addons zoals Exodus of Phoenix nodig ben een leek begin net dus ben aan het zoeken
Negatief is nee ...Wat bedoel je met negatief is het niks
Waar te verkrijgen?Ik heb een Real Debrid account, dan heb je full HD beeld en geluid.
https://real-debrid.com/Waar te verkrijgen?
Kijk ook eens hier naarWaar te verkrijgen?
Vond ik ook (heb dan ook 2 iptv "abonnementen" ) tot ik Ultimate IPTV tegen kwam, geen poespas als EPG en dergelijke maar het werkt wel, elke dag een nieuwe m3u list, je kunt ook filters aanmaken als NL ,USA of F1 etc waar dan specifiek op gezocht wordt in de m3u list, leuk als je niets wilt uitgeven en geen waarde hecht aan gemak en layout.Echt IPTV nemen....... de rest blijft behelpen.....'rommel' in mijn bewoording
Zem en sport.365.live werkt perfect en gratis ook nogBeste Theo als je echt naar sportzenders wil kijken zou ik je iptv aan kunnen bevelen kijk eens hier https://kodi-forum.nl/threads/iptv-met-forumkorting-24-uur-gratis.916/
Op het forum vind je allerlei tutorial hoe je dit moet instellen
Dat zegt dan veel over de beeldkwaliteit van Ziggo! Hier via de schotel FTA zenders uit Duitsland en het Verenigd Koninkrijk met een beeldkwaliteit waar ze bij de iptv aanbieders alleen maar van kunnen dromen.Dat is waar...... Maar kan niet tippen aan IPTV.....(bij mij) mooier beeld dan Zi*** en zelfs 1080p kanalen, en Dolby sound
Lopen nederlandse zenders achter, qua kwaliteit ?Dat zegt dan veel over de beeldkwaliteit van Ziggo! Hier via de schotel FTA zenders uit Duitsland en het Verenigd Koninkrijk met een beeldkwaliteit waar ze bij de iptv aanbieders alleen maar van kunnen dromen.
Een volmondig ja ter opzichte van de eerder genoemde landen. Zoals bekend verzorgd CanalDigitaal in Nederland de satelliet verspreiding van de NPO en de commerciële tv/radioLopen nederlandse zenders achter, qua kwaliteit ?