Piet van Dijk
Forumlid
- 12 mei 2017
- 23
- 9
- 6
- 70
ToegevoegdWel jammer, de beste VPN aanbieder qua privacy ontbreekt: Mullvad. Ook niet te versmaden: AirVPN.
Ik gebruik Cyberghost VPN om anoniem en zonder enig probleem toegang te krijgen tot de Kodi. Het is de beste en cheap VPN for Kodi. Ik raad ook aan de beoordeling van de beste VPN voor Kodi te controleren.
Mee eensKlinkt meer als reclame zonder enige goede onderbouwing.
Iets verlies heb ik geen moeite mee maar 80% verlies is beetje teveel van het goede...daar heb ik niet zo'n duur abo voor genomen.Is dat altijd niet zo met vpn`s dat het je snelheid verlaagd helaas.
Mensen met 100/100 of daaronder zullen een minder verval waarnemen dan zoals jij met 500/500.
Ik gebruik PrivateVPN. Het is bijna 6 maanden geleden en ik heb privé-VPN een eenvoudige en subtiele VPN-serviceprovider gevonden. Het kostte me veel tijd om te beslissen welke VPN ik moest kiezen voor mijn pc, laptop en smartphone en na het lezen van honderden reviews van verschillende providers kwam ik deze privateVPN review tegen. En het is ongetwijfeld snel en flexibel zoals PC Mag erover zegt. Ik zal niet zeggen dat het de beste VPN is, zoals dat er geen andere VPN beter is dan dit, maar het is goedkoper in prijzen en u kunt geo-beperkte inhoud deblokkeren en streamen en toegang krijgen tot bijna alles wat erop staat.
Ik heb via Xs4all recht op VPN van Fritz ik krijg dat ding alleen met geen mogelijkheid draaien op de Fritzbox ja hij draait wel maar kan dan met geen enkel apparaat meer het internet op..
Heb nu dus van armoede Nord VPN genomen voor een jaar maar kan iemand me even zeggen wat ik moet doen om weer over mijn 500/500 te kunnen beschikken?Hij draait echt niet op max internet aanbod.