Overige Welke VPN aanbieder gebruik jij?

Welke VPN aanbieder heb jij?

• Total voters
    135
Ik neem aan dat je de MAG voor IPTV gebruikt? Daar heb je geen VPN voor nodig en vertraagd de boel vaak ook nog eens onnodig.

Ik gebruik PrivateVPN. Het is bijna 6 maanden geleden en ik heb privé-VPN een eenvoudige en subtiele VPN-serviceprovider gevonden. Het kostte me veel tijd om te beslissen welke VPN ik moest kiezen voor mijn pc, laptop en smartphone en na het lezen van honderden reviews van verschillende providers kwam ik deze privateVPN review tegen. En het is ongetwijfeld snel en flexibel zoals PC Mag erover zegt. Ik zal niet zeggen dat het de beste VPN is, zoals dat er geen andere VPN beter is dan dit, maar het is goedkoper in prijzen en u kunt geo-beperkte inhoud deblokkeren en streamen en toegang krijgen tot bijna alles wat erop staat.

Ik heb via Xs4all recht op VPN van Fritz ik krijg dat ding alleen met geen mogelijkheid draaien op de Fritzbox ja hij draait wel maar kan dan met geen enkel apparaat meer het internet op..
Heb nu dus van armoede Nord VPN genomen voor een jaar maar kan iemand me even zeggen wat ik moet doen om weer over mijn 500/500 te kunnen beschikken?Hij draait echt niet op max internet aanbod.

Is dat altijd niet zo met vpn`s dat het je snelheid verlaagd helaas.
Mensen met 100/100 of daaronder zullen een minder verval waarnemen dan zoals jij met 500/500.

Is dat altijd niet zo met vpn`s dat het je snelheid verlaagd helaas.
Mensen met 100/100 of daaronder zullen een minder verval waarnemen dan zoals jij met 500/500.
Iets verlies heb ik geen moeite mee maar 80% verlies is beetje teveel van het goede...daar heb ik niet zo'n duur abo voor genomen.
Maar goed heb 30 dagen niet tevreden actie dan storten ze mij het geld maar terug en dan vraag ik Xs4all wel of ze een monteur sturen die me de VPN goed installeert op mijn Fritzbox...

• Like
Reacties: mrmiyagi
maar als je met fritz een vpn opzet ben jij dan als thuis ip adres de vpnserver, is voor bepaalde doeleinden niet handig lijkt me.

Ik gebruik PrivateVPN. Het is bijna 6 maanden geleden en ik heb privé-VPN een eenvoudige en subtiele VPN-serviceprovider gevonden. Het kostte me veel tijd om te beslissen welke VPN ik moest kiezen voor mijn pc, laptop en smartphone en na het lezen van honderden reviews van verschillende providers kwam ik deze privateVPN review tegen. En het is ongetwijfeld snel en flexibel zoals PC Mag erover zegt. Ik zal niet zeggen dat het de beste VPN is, zoals dat er geen andere VPN beter is dan dit, maar het is goedkoper in prijzen en u kunt geo-beperkte inhoud deblokkeren en streamen en toegang krijgen tot bijna alles wat erop staat.

Spam.
[automerge]1532946764[/automerge]
Ik heb via Xs4all recht op VPN van Fritz ik krijg dat ding alleen met geen mogelijkheid draaien op de Fritzbox ja hij draait wel maar kan dan met geen enkel apparaat meer het internet op..
Heb nu dus van armoede Nord VPN genomen voor een jaar maar kan iemand me even zeggen wat ik moet doen om weer over mijn 500/500 te kunnen beschikken?Hij draait echt niet op max internet aanbod.

Houdt er rekening mee dat de versleuteling van je verbinding plaatsvindt op het apparaat zelf. Dus als je CPU minder geschikt is voor versleuteling (dat is, gaat relatief meer tijd kosten), dit ten koste gaat van je verbinding.

Vaak lees je dat men klaagt over het snelheidsverlies van een VPN verbinding en dat vaak de VPN provider boos wordt aangekeken. Maar in veel gevallen ligt het aan de apparatuur zelf van de gebruiker.

Een CPU die AES-NI ondersteunt in de instructieset is zeer aan te bevelen.

Laatst bewerkt: