Nou na dagen van testen met NordVPN trek ik nu de stekker eruit..
Ik heb alles wat ze me zeiden in de mails gedaan ik krijg geen maxspeed met NordVPN en hun blijven volhouden van wel.
De 30 dagen niet goed geld terug actie van hun is een lachertje want ze blijven maar verkondigen dat het bij mij ligt en dat het niet aan hun kan liggen?
Dit bericht kreeg ik vanmorgen:
Hello,
Could you please try switching to UDP protocol, connect to a P2P server closer to your location and see if the issue persists?
If that does not help, please try a manual IKEv2 protocol connection by following this tutorial:
Nou ik ben daar 10 dagen geleden mee begonnen met van UDP naar TCP te switchen (op hun verzoek) nu moet ik weer de situatie gaan omdraaien..net alsof ik dit niet al weer gedaan had.Ik heb echt ruim 10 dagen alle settings getest die hun me voorstelden.
Dat IKEv2 was helemaal een lachertje toen kwam mijn speed mac op 25 / 75 terwijl ik normaal 500/500 heb.
Inmiddels heb ik NordVPN draaien met google's dns servers ingevuld en is de snelheid het hoogst wat ik eruit kan halen.
Dus voor de mensen die max internet speed niet belangrijk vinden?Die kunnen NordVPN gewoon gebruiken maar geloof aub niet wat ze beloven van die 30 dagen niet goed geld terug actie
Bekijk bijlage 4764Bekijk bijlage 4765 want ik zit nu bijna aan die 30dgn maar ik krijg gewoon niet mijn geld terug..ik neem mijn verlies maar NordVPN staat vanaf nu op de blacklist en zal het dus ten zeerste afraden naar iedereen.