Overige Welke VPN aanbieder gebruik jij?

Welke VPN aanbieder heb jij?

• Total voters
    135
Ik ziet te twijfelen tussen Goose en Nord VPN, heb Ziggo 400/40 en wil niet teveel verliezen aan snelheid, maar het moet wel simpel zijn want zo technische ben ik niet, het is dan voor de PC en de Shield waar Kodi op draait, Goose lijkt het voordeel te krijgen, omdat het zo te zien simpel is en Nederlands is

Ik ziet te twijfelen tussen Goose en Nord VPN, heb Ziggo 400/40 en wil niet teveel verliezen aan snelheid, maar het moet wel simpel zijn want zo technische ben ik niet, het is dan voor de PC en de Shield waar Kodi op draait, Goose lijkt het voordeel te krijgen, omdat het zo te zien simpel is en Nederlands is
Dit kreeg ik in de mail van Nord nadat ik zei dat mijn verbinding zo drastisch werd verminderd:

Give your VPN speed a boost

check-your-internet-speed.jpg

Check your Internet speed

A VPN connection does not increase your Internet speed. See if the connection speed on your device is fast enough without a VPN.

Nou ik heb 500/500 van Xs4all hierboven screenshots van de snelheid met VPN aan en 1 met mijn werkelijke snelheid..

Nou na dagen van testen met NordVPN trek ik nu de stekker eruit..
Ik heb alles wat ze me zeiden in de mails gedaan ik krijg geen maxspeed met NordVPN en hun blijven volhouden van wel.
De 30 dagen niet goed geld terug actie van hun is een lachertje want ze blijven maar verkondigen dat het bij mij ligt en dat het niet aan hun kan liggen?
Dit bericht kreeg ik vanmorgen:
Hello,

Could you please try switching to UDP protocol, connect to a P2P server closer to your location and see if the issue persists?

If that does not help, please try a manual IKEv2 protocol connection by following this tutorial:

Nou ik ben daar 10 dagen geleden mee begonnen met van UDP naar TCP te switchen (op hun verzoek) nu moet ik weer de situatie gaan omdraaien..net alsof ik dit niet al weer gedaan had.Ik heb echt ruim 10 dagen alle settings getest die hun me voorstelden.
Dat IKEv2 was helemaal een lachertje toen kwam mijn speed mac op 25 / 75 terwijl ik normaal 500/500 heb.
Inmiddels heb ik NordVPN draaien met google's dns servers ingevuld en is de snelheid het hoogst wat ik eruit kan halen.

Dus voor de mensen die max internet speed niet belangrijk vinden?Die kunnen NordVPN gewoon gebruiken maar geloof aub niet wat ze beloven van die 30 dagen niet goed geld terug actiewith VPN and goole dns.pngwithout VPN.png want ik zit nu bijna aan die 30dgn maar ik krijg gewoon niet mijn geld terug..ik neem mijn verlies maar NordVPN staat vanaf nu op de blacklist en zal het dus ten zeerste afraden naar iedereen.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: Rob0860
Nou na dagen van testen met NordVPN trek ik nu de stekker eruit..
Ik heb alles wat ze me zeiden in de mails gedaan ik krijg geen maxspeed met NordVPN en hun blijven volhouden van wel.
De 30 dagen niet goed geld terug actie van hun is een lachertje want ze blijven maar verkondigen dat het bij mij ligt en dat het niet aan hun kan liggen?
Dit bericht kreeg ik vanmorgen:
Hello,

Could you please try switching to UDP protocol, connect to a P2P server closer to your location and see if the issue persists?

If that does not help, please try a manual IKEv2 protocol connection by following this tutorial:

Nou ik ben daar 10 dagen geleden mee begonnen met van UDP naar TCP te switchen (op hun verzoek) nu moet ik weer de situatie gaan omdraaien..net alsof ik dit niet al weer gedaan had.Ik heb echt ruim 10 dagen alle settings getest die hun me voorstelden.
Dat IKEv2 was helemaal een lachertje toen kwam mijn speed mac op 25 / 75 terwijl ik normaal 500/500 heb.
Inmiddels heb ik NordVPN draaien met google's dns servers ingevuld en is de snelheid het hoogst wat ik eruit kan halen.

Dus voor de mensen die max internet speed niet belangrijk vinden?Die kunnen NordVPN gewoon gebruiken maar geloof aub niet wat ze beloven van die 30 dagen niet goed geld terug actieBekijk bijlage 4764Bekijk bijlage 4765 want ik zit nu bijna aan die 30dgn maar ik krijg gewoon niet mijn geld terug..ik neem mijn verlies maar NordVPN staat vanaf nu op de blacklist en zal het dus ten zeerste afraden naar iedereen.
Nou inmiddels heb ik mijn gelijk gekregen NordVPN heeft geen enkele instelling waarmee ik mijn 500 / 500 kan behouden als ik hun VPN inschakel..hun zouden zich er nu iets verder in gaan verdiepen combinatie Xs4All - Fritzbox..

Wel heb ik inmiddels Avira Phantom Pro als VPN genomen daar heb ik zonder ook maar 1 instelling te moeten doen 90% van mijn up en downspeed hier kan ik goed mee leven...

Ik gebruik zelf IPVanish, maar ik wou eens een andere erbij proberen.
Ik had zoveel gehoord over Nordvpn uit Panama dat ik die had uitgekozen.
Eenmaal betaald, toetste ik op mijn nieuwe computer de volgende link in : https://Nordvpn.com
En omdat ik 1 van de allernieuwste pc`s heb met heel veel beveiligingen was onderstaande foto de melding die ik kreeg.
De HTTPS beveiliging bleek van PURE te zijn.
En iedereen maar denken dat ze in Panama zouden zitten.
Een hele grote leugen.
Ik ben erg tevreden met IPVanish, al weet ik zelf ook wel dat je nooit 100% safe zit.
Daar kan je uiteraard nog meer aan doen, maar ligt ook wel een beetje aan je normale internetsnelheid.
Ik gebruik ook nog een Proxy, en nog een 2e Nblocker en scramble, en hou altijd rond de 90 mb over.
Zelf in de US en de UK heb ik nog 60mb.
Ik zit nu nog op de normale snelheid 400/40mb up/down, maar ik ga naar 750mb Up/down.

Ook als aanvulling op NORDVPN
HAaUgfD1.jpg

dank aan @Andre19721972

@Andre19721972 heb je Nordvpn daar ook over bericht en zo ja wat was hun reactie hierop ?

Ipvanish is ook niet zuiver op de graat helaas.(oke bedrijf is inmiddels "overgenomen")

• Like
Reacties: Andre19721972
Ik gebruik AirVPN sinds 2 jaar... Goede snelheden, geen logs en hebben privacy en waarborging van anonimiteit hoog in het vaandel staan...

premiumize.me heeft ook een vpn zijn er inmiddels mensen die daar gebruik van maken wellicht in combinatie met de rest van hun services.

Heeft het eigenlijk belang met welk land je verbind?
VPN is veilig maar is bvb verbinding met Thailand nog veiliger dan Nederland of UK of wie ook ?

denk het niet maar het is wel zo hoe verder je weg zit hoe trager je verbinding word