YouTube

webber

Actief
21 jan 2019
31
8
6
48
Wel de laatste versie (6.8.8.)van addon ? versie
is van 3 dagen geleden .
Ik zal vanavond eens gaan kijken welke versie ik heb.
Normaal worden de addons automatisch ge-updated.

Ik lees net op github.com dat het een bekend probleem is.

Hopelijk is het met de laatste update weer goed.

GoShow

Forumlid
11 apr 2020
11
5
6
51
Werkt de beta update van de addon? 6.8.8 geeft steeds een foutmelding (playlist not found) bij het openen van nog te kijken video's. Dan maar casten, zou wel mooi zijn als de addon het in de toekomst weer doet.

reneverlinden

Nieuwkomer
6 jun 2019
3
5
6
70
ik heb in kodi(libreelec) youtube geïnstalleerd en de api-key, client-id en client-secret ingevuld; het inloggen via google.com/device is gelukt en ik kon dus aan de slag. Een zoekopdracht gedaan en dat werkte prima. Maar...als ik eender welke video wil afspelen dan wil die video wel starten (heel eventjes komt bovenaan de titel op het scherm) maar daarna valt de video onmiddellijk terug uit (mpeg-dash - inputstream adaptive zijn geselecteerd en al de overige addons vrtnu-vtmgo retrospect enz werken prima met widevine) Vermoedelijk heb ik iets over het hoofd gezien of ligt het aan slechts enkele instellingen (in kodi of in youtube) . Kan iemand mij helpen of suggesties doen?

Edit 9/3/21
Mijn probleem is opgelost. Ik heb dus ook een nieuwere beta-versie van youtube geïnstalleerd, zoals gesuggereerd werd in onderstaande reacties en door verdere opzoekingen op het internationaal kodiforum heb ik ook gevonden dat bij Settings in de Rubriek Geavanceerd
het item "Ondersteun de alternatieve speler" op uit zou moeten staan. Daarna functioneerde youtube perfect. Misschien toeval, soit, maar youtube werkt nu prima -iedere video kan afgespeeld worden - all mogelijke opties werken. Aan allen die gereageerd hebben : hartelijk dank!

Laatst bewerkt:

BPonthemove

Forumlid
6 apr 2018
5
3
6
32
Ik had ook problemen met YouTube. Sommige video's speelden wel en anderen niet. Heb een nieuwere niet officiële versie 6.8.10 hiervandaan gehaald en die werkte weer prima (releases openklappen):

11 nov 2020
5
1
6
61
ik heb ook iets vreemds met youtube. Als ik abonnementen selecteer krijg ik weer een lijstje te zien maar als ik dan een video selecteer gaat OSMC bufferen. Als ik het via de 'truc' van videos in een eigen playlist zetten en dan afspelen via de playlist, wordt er niet meer gebufferd. Iemand bekend met deze 'feature' ? Lijkt mij een typisch geval van 'memory leak' of iets soortgelijks met te weinig geheugen?