Ik heb hier een zelfde box liggen,
Tja, mogelijk was er toch wat anders aan de hand, want de manier die ik uitlegde was goed.
Je vroeg om een goed kastje.
In mijn beleving en uit eigen ervaring (en nog in gebruik) is de H96pro+ met de Amlogic S912 3gigh Ram en 32gigh rom en een Mali T820 scoort rond de 65000 in de benchmark.
Hij draait op Android 7.1.2 en heeft 2.4 en 5.8G Wifi, en bedraad 1000Mbs
Dit is de link,
https://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_503486.html?wid=1433363&lkid=10428321
Als je hem via DHL Express laat versturen, dan zit je wel vast aan inklaring en Btw, en komt de box uit op 100 euro.
Dat is deze box zeker waard.
De inklaring en btw worden door een eigen douane dienst van DHL tijdens het procces verwerkt.
Je betaald aan de deur de postbode gepast/of gepind een bedrag van rond de 30 euro.
Een ander voordeel, je hebt hem binnen 10 dagen in huis.
Expressvracht kost wel 9 euro extra bij GB.
Via Free shipping kan het door de douane glippen, maar tegenwoordig houden ze vrijwel alles tegen.
Daarom zeg ik altijd, hou gewoon rekening met die kosten, kan het ook niet tegenvallen.
En via Free shipping kan de levering wel 5 a 6 weken duren.
Wat ik daarna ook altijd doe met chinese boxjes, ik maak er altijd een 5 volt ventilator onder.
Het kan ook met een oude 12 volt fan uit een pc.
Sluit deze aan op een oude oplader van een telefoon (5 volt) en zet je mediabox daar bovenop (Draait alleen wat minder Rpm,maar koelt prima).
Je moet wel 1x per 2 weken even reinigen met een kwastje, maar je hebt nooit geen last van overheating.
Als je 100 euro meer uitgeeft, dan heb je de beste mediaspeler die er is op dit moment.
De Nvidia Shield zonder controller kost 199 euro, en met 229 bij Coolbeu met 2 jaar all carry in garantie.
Als je een Shield koopt, deze heb ik zelf ook, heb ik ontzettend veel leuk spul + 3 eigen appstores waar je ook betaalde apps gratis kan installeren.
De Shield is nu ook Android Tv os 8 aan het uitrollen, ik heb de eerste beelden op Youtube al gezien.
Je mag mij die print van de V88 wel opsturen hoor.
Haal de print uit het bakje, doe deze is een bubbelenvelop, en stuur hem naar de Lytse Kamp 33 9243KN te Bakkeveen.
Doe er een retour adres bij.
het kost je niks, je box is niet kapot maar gebrikt.
Ik heb deze binnen 5 minuten weer aan de gang.
Mijn adres is niet geheim, en ik heb al velen mensen hier geholpen.
Ik heb alleen de print nodig, de rest heb ik hier wel.
Ik ga hem op een hele andere manier flashen.
Dat doe ik door een kleine sluiting te maken op de print en hem opnieuw in de bootstand te krijgen.
niet te snel opgeven.
Ik heb heel wat mediaboxen getest, koop die H96pro+ van het merk Alfawise of een Shield, dan zit je wel goed.
Ik heb ook wel een paar Beelinks, maar deze kunnen niet tippen aan de waarde van de benchmark van de Alfawise H96pro+, de Shield scoort 134000 in de benchmark.