Aankondiging Real-Debrid op 22 november

Nieuwe aanmeldingen schijnen hun geld teruggestort te krijgen.
Via een omweg krijg ik het nog wel aan de praat maar makkelijker wordt het niet.

Nou ja, wachten tot de rust is wedergekeerd.

• Like
Reacties: ateam278
Service update warning
Dear Valued Customer,

We hope this email finds you well. We are writing to inform you of an upcoming change to our service that will affect your account.

Due to unprecedented growth in our user base and our commitment to maintain high service quality standards, we have made the difficult decision to discontinue one of the features you are currently using via a third party application, effective immediately.

We understand this change may impact your workflow, and we sincerely apologize for any inconvenience this may cause. This decision was not made lightly, but it is necessary to ensure we can continue providing excellent service to our growing community.

What this means for you:

You have been refunded of 3.99€ paid on 22/11/2024. Keep in mind, for some credit card providers it can take several weeks before the refund appears on your credit card record. Everything has been done on our side regarding your refund, if you have any more question about the refund process, please contact your bank directly.

You still can use the service if you have remaining premium time, or you can delete your account from your control panel as soon your remaining time has expired.
We recommend exploring alternative solutions as soon as possible to find a new home for your needs.

Thank you for your understanding.

Alldebrid support.

Nee ik heb hem zelf niet gehad.. Gaat rond op telegram.

Streams schijnen ook niet meer te werken binnen kodi. 🤔🤷

Heb nog niet gekeken eigenlijk. Of ze nog werken..

Hier werkt RD perfect nu met Fen Light. Inmiddels al geupdate naar versie 2.0.03.
Heel veel dank aan Tikipeter voor het goede werk, jammer dat ie gaat stoppen.
Fen Light in het algemeen vind ik ook geweldig, draaide nog op The Promise, maar dit is toch wel even net iets anders.
Nu maar kijken wat de toekomst gaat doen, maar ik vrees toch een kat en muis spelletje.

Weet natuurlijk niet hoe echt dit is maar dit stond op reddit..

Een bericht van real debrid :

r/RealDebrid 18 hr. ago

Join Thanks to everyone who stayed with rd Like the title says thanks to everyone who stayed. Now with the current workarounds and dmm having the database we can cache the missing content to bring rd back to what it was. Just an amazing feeling

Hallo,
Is Premiumize nog wel normaal te gebruiken als vervanger van RD in Kodi. ? Premiumize zit in Belgie en in Brazilie vlgs Internet en niet in Frankrijk. Kan iemand er iets meer over vertellen?

fen light 2.0.04 is er zie ik net plus dat we nu ook per de addon weer zelf op update kunnen zoeken

• Like
Reacties: B. web
@Tini als je nog RD hebt dan werkt het inmiddels weer na de updates van Kodi addons Fen Light en Umbrella. Zou je dat beter eerst eens kunnen proberen.

Adem inhouden allemaal en zorgen dat er niks meer verandert.
Waar ik zo bang voor ben is dat als ze thirth party apps niet meer ondersteunen dat je geen authentificatie code meer krijgt in de addons en dan is het echt afgelopen met de pret.

Hallo,
Is Premiumize nog wel normaal te gebruiken als vervanger van RD in Kodi. ? Premiumize zit in Belgie en in Brazilie vlgs Internet en niet in Frankrijk. Kan iemand er iets meer over vertellen?
Premiumize heeft heel slechte reviews vooral na 2019 (Zie Trustpilot). Is dus geen alternatief voor RD.

Voor wie Fen light gebruikt, hij is weer op de normale wijze te updaten, de repo is weer even actief.

Dag, RD werkt toch niet op torrent files.

Ik had je al eerder geantwoord dat je beter RD kan blijven gebruiken. Zowel RD als AD werkt namelijk inmiddels weer met een aantal Kodi addons die een update hebben ontvangen. Fen, Fen Light en Umbrella. Weet niet welke add on je nu gebruikt. Gewoon overstappen op een van deze add ons.
@Tini als je nog RD hebt dan werkt het inmiddels weer na de updates van Kodi addons Fen Light en Umbrella. Zou je dat beter eerst eens kunnen proberen.