Exodus TV

DNS server gecrasht?........wat een onzin, dit kan niet eens

Nee, heb daar geen verstand van, maar bedankt voor je bijdrage op dit forum, was weer zeer verhelderend

Jij ook bedankt voor je post. Was zeer lachwekkend om te lezen dat een DNS server niet kan crashen.


amai, was niet echt respectvol é

Mensen verkeerde informatie verschaffen is wel respectvol?

Ik probeer altijd ontopic te reageren op dit forum. Eerder in dit draadje reageerde @funnyguy ook al dat je met een VPN een stabieler internet krijgt. Lijkt me nogal logisch, als iemand verkeerde informatie verschaft, dat je hem daar wel op aan mag spreken voordat andere mensen deze onzin overnemen.

Verder gewoon weer ontopic, ondanks ik niet veel toe te voegen heb aan wat er al gezegd is. Blijf voorlopig weg bij deze leverancier.
 
Maar liefs 10 dagen geen activiteiten in deze thread! Dat betekent dat alle problemen daar zijn opgelost.
Of heeft iedereen het bijltje erbij neergelegd inclusief de desbetreffende aanbieder?
 
Maar liefs 10 dagen geen activiteiten in deze thread! Dat betekent dat alle problemen daar zijn opgelost.
Of heeft iedereen het bijltje erbij neergelegd inclusief de desbetreffende aanbieder?
Nou de aanbieder niet want die heeft nog blackfriday mails gestuurd.
 
  • Like
Reacties: borsjea
Mijn Hiptv tijd stamt nog uit de tijd dat Hiptv rapid accounts verkocht ondanks dat ook een Email van hun met een aanbieding ontvangen. Het verbaasd mij dat we hier niets hebben gelezen mbt Rapid en Geniptv. Bij Unlimited waren de problemen van korte duur enige uren wel hebben deze de komende dagen een megratie naar een nieuw panel met meer opties. Heb de indruk dat MyTvOnline het het zwaarst heeft gehad
 
Wat mij aangaat mag het topic wel dicht Lex
De criteria die wij hanteren voor sluiting zijn:
1. De aanbieder gebruikt dit forum voor zijn eigen commercieel gewin.
2.De aanbieder heeft zijn/haar activiteiten beëindigd.
 
De criteria die wij hanteren voor sluiting zijn:
1. De aanbieder gebruikt dit forum voor zijn eigen commercieel gewin.
2.De aanbieder heeft zijn/haar activiteiten beëindigd.
Dan had ik het verkeerd begrepen Lex,mijn excuus, dacht als het probleem was opgelost het draadje dicht kon.
 
  • Like
Reacties: Lex
Bij mij ligt Exodus, na best lang probleemloos gedraaid te hebben er nu toch weer uit.
Misschien is het mailtje met hun Black Friday aanbieding toch nog iets te vroeg verstuurd....
 
hallo,
ben na de overname van HIPTV door EXODUSTV zojuist overgestapt naar EXODUSTV
eerste indrukken zijn wat gemengd . system werkt wel maar als je meer info vraagt krijg je maar vage antwoorden
bij HIPTV was de code voor paren control 0000 . Bij EXODUSTV werkt die niet en kunnen ze mij geen nieuwe geven
hun antwoord was eigenlijk zoek het zelf uit
weet iemand de code om bij exodustv de parentcontrol in te stellen?
 
hallo,
ben na de overname van HIPTV door EXODUSTV zojuist overgestapt naar EXODUSTV
eerste indrukken zijn wat gemengd . system werkt wel maar als je meer info vraagt krijg je maar vage antwoorden
bij HIPTV was de code voor paren control 0000 . Bij EXODUSTV werkt die niet en kunnen ze mij geen nieuwe geven
hun antwoord was eigenlijk zoek het zelf uit
weet iemand de code om bij exodustv de parentcontrol in te stellen?
heb zelf geen exodustv maar als je met een m3u link of bestand werkt dan staan veel programmas het comando parentcode= toe. download het m3u bestand open het en kijk of dit voorkomt in dat geval staat de code na het comando
 
Sinds 1ste kerst dag werkt Exodus bij mij niet meer, hebben andere mensen ook dit probleem?