Kodi bedienen (films en series starten) via je telefoon met de Wako app

@Kontolkriepoet Wat zoek je zoal want Nederlands is alltijd lastig tot niet vindbaar.
Mijn dochter vind films ook erg leuk om te kijken dus ben vooral opzoek naar nieuwe k3 films en kinder films in het Nederlands die in de bioscoop zijn geweest.
Kan ze wel allemaal vinden in wako alleen hij vind geen sources als ik heb laat zoeken naar streams.
 
Mijn dochter vind films ook erg leuk om te kijken dus ben vooral opzoek naar nieuwe k3 films en kinder films in het Nederlands die in de bioscoop zijn geweest.
Kan ze wel allemaal vinden in wako alleen hij vind geen sources als ik heb laat zoeken naar streams.
Ik weet dat bij ons (Vlaanderen) in de bibliotheek dvd's gratis uit te lenen zijn, misschien is dat wel een idee
 
Ik weet dat bij ons (Vlaanderen) in de bibliotheek dvd's gratis uit te lenen zijn, misschien is dat wel een idee
Dat hebben wij hier niet helaas en daar hebben ze ook geen nieuwe films.
Ben echt opzoek naar iets voor in de wako app. Films staan er wel in voor kinderen alleen hij vindt geen streams als ik er op druk dus er moet ergens een url in gegeven worden maar die kan ik nergens vinden
 
Zie op pagina 1 diverse links die wat aanvullingen nodig hebben.