Kodi Matrix 19.0 en alle vragen hierover

Bedankt voor de tip. Dat dan maar uitvogelen. Ik weet zkr dat dit op onze tv is, want een kastje hebben we op onze andere tv. De tv is overigens een Phips, geen samsung... klein foutje
Laat maar weten of het gelukt is, anders helpen we je graag verder.
 
  • Like
Reacties: Lex
FEN ook onderweg met een losse 19 versie die dan wel weer wordt bijgewerkt, de 18 versie blijft, maar zal niet meer worden bijgewerkt.
 
Hahaaah, ik wilde de update afhouden maar mijn laptop was me te slim af.. 😂
Nou ja, onder het mom van partiële updates worden afgeraden heb ik hem maar laten staan.

Seren er op, a4k subs en gaan met die banaan.

Waarom is Seren ineens zo snel? 🤔

Voorheen was het 'start de motoren' en dan liep hij langzaam door de schraperlijst.
Nu niet meer, krijg binnen 5 tellen de hele lijst met links voorgeschoteld....rrraaaarrrrr.
Is ook op Kodi 18 met Seren. Sinds de laatste update inderdaad klikken en bijna direct de lijst met links.
 
Shadow lijkt alleen nog problemen te hebben met ondertitels downloaden. a4ksubtitles geeft de melding "IMDB ID not provided". Opensubtitles geeft geen subs. Andere addons hebben dit probleem niet. 🤔
 
Laatst bewerkt:
Ik verdenk @Spinix ervan dat hij zelf in het kodi team zit... 🤔 elke keer een grote update die bijna iedereen van slag af maakt....
😡😡 Leiders moeten onpopulaire keuzes maken hé 🤪.

Ik zelf draai nu ook Kodi 19 en dat werkt perfect in combinatie met Wako en er naar toe streamen. Moet mijn add-ons -die ik nog amper gebruik sinds Wako- nog testen.
 
Shadow lijkt alleen nog problemen te hebben met ondertitels downloaden. a4ksubtitles geeft de melding "IMDB ID nog provided". Opensubtitles geeft geen subs. Andere addons hebben dit probleem niet. 🤔
Klopt, zal eens een visje uitgooien
Post automatically merged:

You must be registered for see images attach


Ook Kodi 19 geschikt en repo is te vinden door te zoeken naar octopus (Exodus fork)

You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:

Video van Amber skin en werkende Kodi 19 addons
 
  • Like
Reacties: Islara