powermarcel10
Gevorderd
- 18 sep 2016
- 54
- 3
- 6
- 37
Welke skin gebruik je?Rap uitzetten voor diegene die nog niet willen en/of kunnen updaten
[automerge]1613821647[/automerge]
Bekijk bijlage 7332
Bekijk bijlage 7333
Welke skin gebruik je?Rap uitzetten voor diegene die nog niet willen en/of kunnen updaten
[automerge]1613821647[/automerge]
Bekijk bijlage 7332
Bekijk bijlage 7333
Tja, ik zal de eerste zijn die het met je eens is, al zag ik het van tevoren aankomen, en heb ik niet ge-update, echter naar alle waarschijnlijkheid zal @Dominique DB het totaal met me oneens zijn, hij draait immers al maanden met Kodi matrix, en voor hem werkt het perfect.Ik mag het mss niet zeggen maar Kodi is verre van idiaal op dit moment...
En de Aeon silvo dus... zie @Espero zijn reactieZou dat niet aan de Amber skin kunnen liggen. Heb hier op de foon en box nog geen vastloper gehad. Gebruik de originele Estuari skin. Zie Amber skin ook niet bij de standaard keuzes staan?Heb wel allebei schoon geïnstalleerd, dus geen update uitgevoerd.
Kodi 19 matrix werkt bij iedereen perfect, het zijn de addons die niet werken... hij draait immers al maanden met Kodi matrix, en voor hem werkt het perfect. ...
En dat is nou precies wat zorgt bij frustratie bij degene die hem updatenKodi 19 matrix werkt bij iedereen perfect, het zijn de addons die niet werken![]()
Klopt als een bus wat je zegt... Het zijn de (illegale) addons die de boel in de war gooien...Kodi 19 matrix werkt bij iedereen perfect, het zijn de addons die niet werken![]()
Ja, is ook maar een grapjeEn dat is nou precies wat zorgt bij frustratie bij degene die hem updaten![]()
@Spinix is er maar wat blij meeIk denk dat sommige fora mogelijk hier een handje in hebben want dit zorgt wel voor behoorlijk wat verkeer![]()
Ik verdenk @Spinix ervan dat hij zelf in het kodi team zit...Ik denk dat sommige fora mogelijk hier een handje in hebben want dit zorgt wel voor behoorlijk wat verkeer
![]()
Stja daar heb je natuurlijk wel een punt... Maar als iedereen van hetzelfde hield was ik nu niet bij mijn vrouw geweest...Was ook niet echt geheel mijn smaak, maar da's persoonlijk.![]()
of had monogamie niet bestaan, en waren we allemaal met jouw vrouw getrouwdStja daar heb je natuurlijk wel een punt... Maar als iedereen van hetzelfde hield was ik nu niet bij mijn vrouw geweest...![]()
![]()
En ook met die van jou dus....allemaal met jouw vrouw getrouwd![]()
Maar even alle gekheid op een steunbalk..Heb Amber skin er eens opgezet en ben er mee gaan stoeien. Menu aanpassen e.d. Kost niet veel moeite om Kodi te laten crashen. Ben weer terug naar de originele skin. Lijkt erop alsof de ontwikkelaars daar nog mee aan de slag moeten. Was ook niet echt geheel mijn smaak, maar da's persoonlijk.![]()