Kodi Matrix 19.0 en alle vragen hierover

Is niet alleen Amber skin die problemen geeft. Liep ook compleet vast nadat ik Aeon Nox:Silvio geïnstalleerd had. Alleen de optie speelfilms licht op. De overige opties zijn niet te selecteren. Kodi afgesloten en via de filemanager de betreffende map verwijderd. Had geen zin Kodi opnieuw te installeren. 😉
 
Die loop waar @Espero het over heeft had ik net in de Amber skin ook...

Vast loper, opnieuw opstarten kodi, weer beeld, vastloper opnieuw opstarten .. Pfff...

Via apps gedwongen stoppen cache legen...

Kodi geopend snelkoppelingen en shelfs uitgeschakeld en we zijn weer in de ether..

Wat een gemartel.. Blij dat ik nog niet geüpdatet heb.🙃
 
Ben zelf wel van de eenvoudige, functionele installaties. Lekker basic maar werkt eigenlijk altijd wel goed. Laat de extra skins wel voor wat het is. 😉
 
Ik zet net mijn Kodi aan en zie dat er geüpdatet is naar Kodi 19. Helaas zie ik bij addons dat het meeste is verdwenen. Er zijn al div topics over het nieuwe systeem, maar het is mij niet duidelijk wat ik het beste kan doen om weer films te kijken. Ik begreep dat Seren 2.0. hier wel op werkt, maar kan iemand aangeven aan deze noob hoe ik dat werkend krijgt op mijn Kodi?
 
Jazeker kunnen wij dat..

Seren installeren uit de nixgates repo

Seren installeren en RD ( RD=real debrid) synchroniseren in de instellingen van seren.. (Moet je wel een rd account hebben natuurlijk)

Trakt account synchroniseren ook in Seren bij de instellingen (trakt account kun je gratis aanmaken)
En niet te vergeten de a4kscrapers te installeren anders werkt seren nog niet... En nu denk je 😵

Maar het lijkt allemaal ernstiger dan dat het is hoor...

Maar heb je wel RD? anders heb je zowiezo niks aan seren
 
.... en je zou ook nog de Revolution en the Oath addon kunnen installeren. Zijn minder ingewikkeld om in te stellen.
Zo leren ze nog niks... 🤣 afrijden met de auto rij je toch ook geen rondjes over de parkeerplaats?
 
Rock Cleaner And Rock Cleaner Classic Now Both Kodi 19 Matrix Compatible. Repo Updated to Version 2.8 to accomidate major Python 3 Changes.

Zoek op Twitter naar Rockcrusher01 ;)

Goede cleaner voor Kodi 19 Matrix en ook Openwizard voor Kodi 19 is klaar en werkt mooi
 
  • Like
Reacties: Renko1963
Rock Cleaner And Rock Cleaner Classic Now Both Kodi 19 Matrix Compatible. Repo Updated to Version 2.8 to accomidate major Python 3 Changes.

Zoek op Twitter naar Rockcrusher01 ;)

Goede cleaner voor Kodi 19 Matrix en ook Openwizard voor Kodi 19 is klaar en werkt mooi
Nu moeten ze de skins nog helemaal otje pietje maken en we zijn klaar voor de grote overstap... :party:
 
Bedankt voor jullie inzet.... Dan ga ik zeker beginnen met Seren te installeren. RD heb ik dus dat is geen probleem. Volgens mij staat er een stap voor stap installatie van Seren op het forum toch?
 
Als je de zoekfunctie gebruikt, dan kom je vast wel wat tegen. 😉
 
Goedemorgen,

ik had ook Kodi 18.9 ge-updated naar Kodi 19.0 op de laptop.
Daar had ik al gauw spijt van en heb het weer verwijderd en 18.9 er weer op gezet.
Nu werken alle add-ons weer en zijn alle ondertitel add-ons weer beschikbaar.
Op mijn shield staat nog 18.9 gelukkig.
Alleen krijg ik de yoda add-on niet meer ge-installeerd. Op de shield doet yoda het nog wel.

Dus ik wacht nog even met kodi updaten totdat er een nieuwe versie is of tot kodi19.0 goed werkt.

groeten,

Miguel
 
Yoda...... die wordt al jaren niet meer onderhouden. Zal ook niet meer gebeuren. Net zoals vele addons die nu nog werken op Kodi 18.9.

Vele andere en vergelijkbare addons zullen wel werken op Kodi 19. Het aantal is nu nog beperkt, maar het worden er steeds meer. En gebleken is dat Kodi 19 nog niet op alle punten even stabiel. Vooral op de extra skins loopt de boel nog wel vast. Mar uiteindelijk zal je toch de overstap een keer moeten maken. Dus gewoon hier af en toe eens langskomen om te kijken hoe de zaken ervoor staan. En overstappen wanneer je er klaar voor bent. 😉
 
  • Like
Reacties: Islara en webber
Voor wie op de hoogte wilt blijven over alle top actuele addons (18 en 19 versie van Kodi).

Ga naar de website reddit.com > zoek daar op Addons4Kodi > als u daar bent ga dan naar > recommended addons 1st half 2021
 
Voor wie op de hoogte wilt blijven over alle top actuele addons (18 en 19 versie van Kodi).

Ga naar de website reddit.com > zoek daar op Addons4Kodi > als u daar bent ga dan naar > recommended addons 1st half 2021
Die recommended lijst is wel een goed uitgangspunt, maar wordt normaal gezien maar enkele keren per jaar aangepast, en is dus zelden up-to-date. Zo staat A4ksubtitles er nu nog als enkel kodi 18 compatibel.

You must be registered for see images attach
 
Bedankt voor de tip. Dat dan maar uitvogelen. Ik weet zkr dat dit op onze tv is, want een kastje hebben we op onze andere tv. De tv is overigens een Phips, geen samsung... klein foutje
 
Hahaaah, ik wilde de update afhouden maar mijn laptop was me te slim af.. 😂
Nou ja, onder het mom van partiële updates worden afgeraden heb ik hem maar laten staan.

Seren er op, a4k subs en gaan met die banaan.

Waarom is Seren ineens zo snel? 🤔

Voorheen was het 'start de motoren' en dan liep hij langzaam door de schraperlijst.
Nu niet meer, krijg binnen 5 tellen de hele lijst met links voorgeschoteld....rrraaaarrrrr.