(Offline) CreativeTvBox (Dutch)

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb ik nog een vraagje omtrent het updaten .
Wat mijn probleem is als ik update ben ik al mijn shares naar mijn nas kwijt en moet ik alles weer opnieuw instellen.
de update is eigenlijk dus een totaal nieuwe instal?
is er geen mogelijkheid eerst mijn shares te backuppen en dan de update uitvoeren?

trouwens het is een hele mooie skin bedankt voor deze skin Creative TV Box

heb ik nog een vraagje omtrent het updaten .
Wat mijn probleem is als ik update ben ik al mijn shares naar mijn nas kwijt en moet ik alles weer opnieuw instellen.
de update is eigenlijk dus een totaal nieuwe instal?
is er geen mogelijkheid eerst mijn shares te backuppen en dan de update uitvoeren?

trouwens het is een hele mooie skin bedankt voor deze skin Creative TV Box

Bij een nieuwe update zal dit verholpen zijn

Ik ben nog aan het wachten op de bevestigingsmail dus ik kam hem niet gebruiken. Wat voor alternatief heb jij lex? :cheer:

Dankjewel voor de tips.
Is invictus een zware build? Mijn pc voor aan de tv is niet zo snel / goed meer. Haha

Hallo,
ben in op zoek om vrt.nu en vtm addon in deze skin.
kan het niet direct vinden, kan iemand mij uitleggen waar ik deze moet vinden ?

met vriendelijke groeten

Hallo,
ben in op zoek om vrt.nu en vtm addon in deze skin.
kan het niet direct vinden, kan iemand mij uitleggen waar ik deze moet vinden ?

met vriendelijke groeten
Is dat zoals in Nederland ...Uitzending Gemist maar dan de België variant .
In de meeste builds onbreekt deze ad-ons in ons kikkerlandje, dus of hij aanwezig bij Creatieve Tv box ?

Voor de mensen die Covenant niet geïnstalleerd kregen , ivm de grote drukte op hun servers.. (Iedereen op het internet wou logischerwijs hebben)
Heeft Creative inmiddels een nieuwe Update toegevoegd, waar deze inmiddels al in verwerkt zit... Makkelijker kunnen, ze het ons niet maken zo
Helemaal goud mannen :thanks:

• Like
Reacties: Creative Tv Box
Is dat zoals in Nederland ...Uitzending Gemist maar dan de België variant .
In de meeste builds onbreekt deze ad-ons in ons kikkerlandje, dus of hij aanwezig bij Creatieve Tv box ?

had net een update gekregen en was in addons menu aan het kijken.
kreeg allerhande berichten over dat ik accounts moest hebben voor vrt en vtm om het te gebruiken.
daarom dat ik dacht dat het er wel ergens in zat

Hallo, ben in op zoek om vrt.nu en vtm addon in deze skin. kan het niet direct vinden, kan iemand mij uitleggen waar ik deze moet vinden ?

had net een update gekregen en was in addons menu aan het kijken. kreeg allerhande berichten over dat ik accounts moest hebben voor vrt en vtm om het te gebruiken. daarom dat ik dacht dat het er wel ergens in zat

Als je even zoekt bij Add-ons op Retrospect kun je daar controleren of de Belgische kanalen zijn uitgeschakeld. Als dat het geval is kan je die daar zelf activeren en updaten. Sommige dingen kun je dan vrij bekijken via uitzending gemist Retrospect add-on, maar soms is een account nodig. zie https://www.gratisstreamen.nl/faq-items/hoe-vtm-account-instellen-op-streambox/

Als je zoekt bij Add-ons op VRT kan je de add-on VRT NU daar vinden om te installeren. https://github.com/pietje666/plugin.video.vrt.nu Zie eventueel de Tutorial https://kodi-forum.nl/threads/tutor...epositories-op-kodi-via-de-file-manager.3759/

Laatst bewerkt:
Iedereen mag natuurlijk zijn of haar mening geven over welke build 'het beste is' maar vervuil alsjeblieft niet de topics van andere builds met een 'concurrerende' build die jij misschien beter vindt aangezien dit voor niemand leuk is.

Mocht je dit topic opgeschoond willen hebben dan mag je een nieuw topic maken @Creative Tv Box en dan kan ik deze voor je naar de prullenbak verplaatsen. Mocht je dit willen.

• Like
Reacties: Lex
Status
Niet open voor verdere reacties.