Het mag mij betreft zeker wel een toontje lager, helaas zij de laatste tijd, bepaalde personen bezig om hun kennis ter verkopen, zonder kennis van het forum .Ik heb hier ook iptv gebruikt, maar dit had voor mij totaal geen toegevoegde waarde. Ik kan alles kijken wat ik wil kijken.
Kodi is voor mij al jaren een favoriet, gewoon lekker thuis bankhangen met tapas en een pilsje of een wijntje erbij, cinemaset op bijna max [ heb goeie buren] .
Ik zal niet zeggen dat dit onderwerp een ban mag krijgen wat mij betreft, er moet wel een beetje leven blijven, maar van de andere kant mag het idd wat de ts al aanhaalt, flink wat minder.
Ach in principe is Kodi het zelfde als IPTV, lekker TV Kijken , Fimpje , Series ect. en ook gewoon lekker thuis bankhangen met tapas en een pilsje of een wijntje erbij, cinemaset op bijna max. en zo heeft ieder zijn favoriet.Ik heb hier ook iptv gebruikt, maar dit had voor mij totaal geen toegevoegde waarde. Ik kan alles kijken wat ik wil kijken.
Kodi is voor mij al jaren een favoriet, gewoon lekker thuis bankhangen met tapas en een pilsje of een wijntje erbij, cinemaset op bijna max [ heb goeie buren] .
Ik zal niet zeggen dat dit onderwerp een ban mag krijgen wat mij betreft, er moet wel een beetje leven blijven, maar van de andere kant mag het idd wat de ts al aanhaalt, flink wat minder.
De meeste providers gaan steeds meer over op iptv, de legale wel te verstaan.
Klein nuance verschil: bij Kodi wordt er over de rug van de gebruiker geen geld verdiend, tenzij men besluit een donatie te doen aan de maker van een addon, maar ook dat is dus optioneel.Ik vind het wel grappig, de jongste dagen wordt hier op het forum vaak getoeterd over illegaal en niet illegaal.
Dan stel ik me de vraag of zij die via allerlei kodi addons de nieuwste series/films/sportwedstrijden bekijken dan zo legaal bezig zijn ? Denk dat - zoals The Brook hierboven zegt - dat precies hetzelfde is als iptv kijken. Gewoon relaxen en genieten van het aanbod, zolang het kan.
Hier geen links of reviews plaatsen !!!! Tenzij je een ban zoekt.Waarom is hier meer iptv vragen dan een Kodi vraag . Iptv is alleen belangrijk als je buiten de eu wilt kijken . Het zal nooit je huidige provider vervangen. Al denkt men dat wel.terwijl er geen eens 4k of 8k in Nederland is. Omroepen willen hier niet eens in investeren . Dus als je denkt dat je een provider hebt met 8k dan , kom je zelf bedrogen uit. P s. Geen links of reviews over iptv hier plaatsen .
Voor veel Turkse mensen is IPTV nu van onschatbare waarde door het op de voet kunnen volgen van de gebeurtenissen in Turkije. Als o.a het omroepbestel niet zo bekrompen was en de vrijheid van nieuwsgaring beter werd opgevolgd zou het allemaal wat makkelijker zijn. Het zou trouwens ook niet de eerste keer zijn dat wat in de illegaliteit wordt geboren plotseling het ei van Columbus werd, misschien zegt de naam Veronica je iets.Wat vele posters blijkbaar totaal niet interesseert is dat bepaalde instanties maar wat graag mee lezen op deze site >> https://uitspraken.rechtspraak.nl/#!/details?id=ECLI:NL:RBGEL:2022:6849 Buiten dat dat natuurlijk helemaal niet slim is krijgt daarmee ook de echte Kodi hobbyist hierdoor een slechte naam omdat het forum immers 'Kodi Forum' heet. Arjan E. omschrijft naar mijn mening goed (een paar berichten terug) waar het verschil hem in zit. Je kunt experimenteel zelf iets uitzoeken (hobby/kodi) of je betaald keiharde knaken aan iemand om iets kant-en-klaar aangeleverd te krijgen. Dat laatste heeft naar mijn idee niets met het eerste te maken en verpest het voor de die-hard hobbyist. Daar komt nog bij dat je met Kodi heel veel dingen kunt doen die geen illegaal karakter hebben en/of in een grijs gebied vallen terwijl bij IPTV het overduidelijk 100% alleen om illegale handelingen gaat.
Eensch, hier heb je een punt, Apple bijvoorbeeld, heeft nu een aantal functies op de telefoon zitten die vanuit de jailbreak community zijn ontstaan. Echter is het totdat het er op zit, en je er voor moet betalen (niet alles gejailbreakt was gratis) blijft het illegaal. Prima dat mensen IPTV nemen, en er bereid zijn voor te betalen, echter het promoten en linken er van, wat ook dit forum in gevaar kan brengen, wordt niet getolereerd. Geldt trouwens net zo hard voor het linken naar illegale kodi addons. En daar lijken sommige resellers een hard hoofd in te hebben, en dat is waar ik persoonlijk wat meer moeite mee heb.Voor veel Turkse mensen is IPTV nu van onschatbare waarde door het op de voet kunnen volgen van de gebeurtenissen in Turkije. Als o.a het omroepbestel niet zo bekrompen was en de vrijheid van nieuwsgaring beter werd opgevolgd zou het allemaal wat makkelijker zijn. Het zou trouwens ook niet de eerste keer zijn dat wat in de illegaliteit wordt geboren plotseling het ei van Columbus werd, misschien zegt de naam Veronica je iets.

Dat is dus precies het punt, een eerlijke oprechte review dat kan en mag op deze website, linken naar de aanbieder niet, echter wordt er zand in de ogen gestrooid van de mensen die hier afgaan op de reviews, want er zijn dus ook aanbieders die hun leden belonen met “een maand gratis” geven in ruil voor een positieve review, en zo lees je dus eigenlijk geen oprechte reviews meer. Wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen trouwens, maar het geeft je wel te denkenDoor reviews te plaatsen over illegale IPTV wordt toch juist dat illegale IPTV gepromoot ? Overigens heb ik er ook niets op tegen als iemand zelf illegale IPTV gebruikt, iedereen moet zelf weten wat die prive doet, maar waarom moet al die illegale handel middels reviews zo nodig (indirect) gepromoot worden hier op het forum over Kodi ? Als iemand nou nog een vraag zou stellen hoe die een m3u-link in zijn Kodi omgeving kan implementeren zonder daarbij verder te vermelden hoe zijn pakket heet of waar die het vandaan heeft dan kan ik het nog begrijpen. Eigenlijk dus zoals ze er op andere forums zoals bijvoorbeeld het OpenPLI forum ook mee omgaan, daar kun je alle ondersteuning krijgen met betrekking tot de OpenPLI software maar ga daar nou niet roepen dat je een illegaal pakket gebruikt en al helemaal niet de naam van een pakket of aanbieder melden...