Teveel iptv

Ik heb iptv totaal en ik heb kodi en ook nog gewoon Ziggo met diverse streamings zoals Netflix enz.
Ik gebruik iptv hoofdzakelijk alleen voor de F1 en soms ere divisie voetbal.
Gewoon tv kijken via Ziggo,wel duur maar perfect beeld.
Films en series,s via Netflix discovery,hbo en sinds een paar dagen om te proberen skyshowtime(deze valt me nu behoorlijk tegen).
En ik heb de streams omdat wij het kunnen betalen maar onze dochter en kleinzoon niet,dus die kijken via ons.
We kijken toch wel regelmatig naar kodi omdat daar de films of serie,s op staan die nog niet normaal beschikbaar zijn.
Zo heeft ieder zijn eigen voorkeur en keuze.
Maar ben het er wel mee eens dat het kodi gebeuren hier zich langzaam verplaatst naar iptv

Ik heb hier ook iptv gebruikt, maar dit had voor mij totaal geen toegevoegde waarde. Ik kan alles kijken wat ik wil kijken.

Kodi is voor mij al jaren een favoriet, gewoon lekker thuis bankhangen met tapas en een pilsje of een wijntje erbij, cinemaset op bijna max [ heb goeie buren] .

Ik zal niet zeggen dat dit onderwerp een ban mag krijgen wat mij betreft, er moet wel een beetje leven blijven, maar van de andere kant mag het idd wat de ts al aanhaalt, flink wat minder.

• Like
Reacties: B. web en MRmister
Ik heb hier ook iptv gebruikt, maar dit had voor mij totaal geen toegevoegde waarde. Ik kan alles kijken wat ik wil kijken.

Kodi is voor mij al jaren een favoriet, gewoon lekker thuis bankhangen met tapas en een pilsje of een wijntje erbij, cinemaset op bijna max [ heb goeie buren] .

Ik zal niet zeggen dat dit onderwerp een ban mag krijgen wat mij betreft, er moet wel een beetje leven blijven, maar van de andere kant mag het idd wat de ts al aanhaalt, flink wat minder.
Het mag mij betreft zeker wel een toontje lager, helaas zij de laatste tijd, bepaalde personen bezig om hun kennis ter verkopen, zonder kennis van het forum .

• Like
Reacties: floppie
Bak in de forum software gewoon 4 **** die er automatisch komen te staan als er iemand iets vraagt over iptv!

De meeste providers gaan steeds meer over op iptv, de legale wel te verstaan.

Ik zie nu dus dat er mensen zijn vakantie hebben, dus hier de vragen aan het stellen zijn, maar dat is niet aan mij, of anderen om hier actief op te reageren, alles is al uitgelegd en geschreven. 🙄

Ach in principe is Kodi het zelfde als IPTV, lekker TV Kijken , Fimpje , Series ect. en ook gewoon lekker thuis bankhangen met tapas en een pilsje of een wijntje erbij, cinemaset op bijna max. en zo heeft ieder zijn favoriet.

De meeste providers gaan steeds meer over op iptv, de legale wel te verstaan.

Ik vind het wel grappig, de jongste dagen wordt hier op het forum vaak getoeterd over illegaal en niet illegaal.

Dan stel ik me de vraag of zij die via allerlei kodi addons de nieuwste series/films/sportwedstrijden bekijken dan zo legaal bezig zijn ? Denk dat - zoals The Brook hierboven zegt - dat precies hetzelfde is als iptv kijken. Gewoon relaxen en genieten van het aanbod, zolang het kan.

• Like
Reacties: T-Bob
Hetzelfde wil ik het niet noemen.
Ik doe geen iptv, maar wel kodi.

Ik heb namelijk totaal geen behoefte aan tv zenders.
Ik betaal dus een knaak in de maand voor alleen series en films, kei-illegaal.

Ik vind het wel grappig, de jongste dagen wordt hier op het forum vaak getoeterd over illegaal en niet illegaal.

Dan stel ik me de vraag of zij die via allerlei kodi addons de nieuwste series/films/sportwedstrijden bekijken dan zo legaal bezig zijn ? Denk dat - zoals The Brook hierboven zegt - dat precies hetzelfde is als iptv kijken. Gewoon relaxen en genieten van het aanbod, zolang het kan.
Klein nuance verschil: bij Kodi wordt er over de rug van de gebruiker geen geld verdiend, tenzij men besluit een donatie te doen aan de maker van een addon, maar ook dat is dus optioneel.

Bij IPTV wordt er door aanbieders wel geld verdiend over de rug van de eindgebruiker, dit is middels een abonnementsvorm, waarin ze zenders aanbieden die zelf ook uit illegale bron verkregen zijn.

ze bieden dan vaak wel hulp op afstand, waar je met Kodi het helemaal op jezelf aan komt, en dus geen ondersteuning kan verwachten.

door het commerciële aspect zit er dus wel een verschil in, voor de één betaal je, en de ander kan nog steeds gratis.

waarom zeg ik kan? Omdat er ongetwijfeld mensen zijn die met real debrid als argument aan komen zetten, ook dat is namelijk een keuze, het kan, maar het hoeft dus niet.

dat is dan ook waarom er over het algemeen streng opgetreden wordt tegen verkopers op dit forum, omdat dit mogelijk het forum in gevaar kan brengen en je in geen geval brein op je dak wil.

hyperlinken is sowieso niet toegestaan, ook niet bij Kodi, dus ook daar wordt op toegezien.

hoe iemand buiten dit forum om zijn box installeert hebben wij hier op het forum geen invloed op.

Ik ben hier juist puur om het Iptv gedeelte, en om eerlijk te zijn heb ik nog nooit in het kodi gedeelte rond gekeken. Puur omdat ik het niet gebruik.

Dus als je geen Iptv gebruikt kijk je toch niet? 🤪
En jah ik weet dat het officieel een kodi forum is..

Het is een Kodi-Forum en daar staat bij ;
alles over Kodi, iptv, streaming & meer.
Dus als er nu meer discussies over IPTV is denk ik dat dit op moment het forum wel levendig houd,
want vragen over Kodi zijn er de laatste maanden maar weinig.

• Like
Reacties: Eppejr
Waarom is hier meer iptv vragen dan een Kodi vraag . Iptv is alleen belangrijk als je buiten de eu wilt kijken . Het zal nooit je huidige provider vervangen. Al denkt men dat wel.terwijl er geen eens 4k of 8k in Nederland is. Omroepen willen hier niet eens in investeren . Dus als je denkt dat je een provider hebt met 8k dan , kom je zelf bedrogen uit. P s. Geen links of reviews over iptv hier plaatsen .
Hier geen links of reviews plaatsen !!!! Tenzij je een ban zoekt.

Wat een geneuzel over al of niet IPTV op deze site, vraag creeert aanbod, zou als morgen Kodi op houd met bestaan deze site ook de lucht uit gaan? Ik zeg Go with the Flow.

Wat vele posters blijkbaar totaal niet interesseert is dat bepaalde instanties maar wat graag mee lezen op deze site >> https://uitspraken.rechtspraak.nl/#!/details?id=ECLI:NL:RBGEL:2022:6849 Buiten dat dat natuurlijk helemaal niet slim is krijgt daarmee ook de echte Kodi hobbyist hierdoor een slechte naam omdat het forum immers 'Kodi Forum' heet. Arjan E. omschrijft naar mijn mening goed (een paar berichten terug) waar het verschil hem in zit. Je kunt experimenteel zelf iets uitzoeken (hobby/kodi) of je betaald keiharde knaken aan iemand om iets kant-en-klaar aangeleverd te krijgen. Dat laatste heeft naar mijn idee niets met het eerste te maken en verpest het voor de die-hard hobbyist. Daar komt nog bij dat je met Kodi heel veel dingen kunt doen die geen illegaal karakter hebben en/of in een grijs gebied vallen terwijl bij IPTV het overduidelijk 100% alleen om illegale handelingen gaat.

• Like
Reacties: Arjan E.
Wat vele posters blijkbaar totaal niet interesseert is dat bepaalde instanties maar wat graag mee lezen op deze site >> https://uitspraken.rechtspraak.nl/#!/details?id=ECLI:NL:RBGEL:2022:6849 Buiten dat dat natuurlijk helemaal niet slim is krijgt daarmee ook de echte Kodi hobbyist hierdoor een slechte naam omdat het forum immers 'Kodi Forum' heet. Arjan E. omschrijft naar mijn mening goed (een paar berichten terug) waar het verschil hem in zit. Je kunt experimenteel zelf iets uitzoeken (hobby/kodi) of je betaald keiharde knaken aan iemand om iets kant-en-klaar aangeleverd te krijgen. Dat laatste heeft naar mijn idee niets met het eerste te maken en verpest het voor de die-hard hobbyist. Daar komt nog bij dat je met Kodi heel veel dingen kunt doen die geen illegaal karakter hebben en/of in een grijs gebied vallen terwijl bij IPTV het overduidelijk 100% alleen om illegale handelingen gaat.
Voor veel Turkse mensen is IPTV nu van onschatbare waarde door het op de voet kunnen volgen van de gebeurtenissen in Turkije. Als o.a het omroepbestel niet zo bekrompen was en de vrijheid van nieuwsgaring beter werd opgevolgd zou het allemaal wat makkelijker zijn. Het zou trouwens ook niet de eerste keer zijn dat wat in de illegaliteit wordt geboren plotseling het ei van Columbus werd, misschien zegt de naam Veronica je iets.

Turkse zenders kan men gewoon legitiem via satelliet of kabel ontvangen. Met het juiste abonnement natuurlijk.

Verder gaat de vergelijking met 'Veronica' natuurlijk totaal niet op. Veronica zond uit buiten de territoriale wateren en er was in o.a. Nederland geen wet die dat verbood, dus technisch gezien was dat gewoon legitiem of in ieder geval binnen een grijs gebied. Pas toen het Verdrag van Straatsburg van kracht werd zouden diezelfde uitzendingen vanaf diezelfde plek illegaal zijn geworden echter toen is Veronica gestopt met uitzenden vanaf zee en vervolgens verder gegaan binnen het nederlandse omroepbestel. Daarnaast waren vele rechthebbenden (artiesten, producers etc) juist blij met Veronica vanwege het promoten van hun producten. Bij IPTV is het verhaal heel anders: de rechthebbenden zien alleen maar hun investeringen verdampen en zien er geen cent voor terug, Het enige wat gebeurt is dat zenders worden gerelayed zonder dat daar rechten voor worden afgedragen.

Voor veel Turkse mensen is IPTV nu van onschatbare waarde door het op de voet kunnen volgen van de gebeurtenissen in Turkije. Als o.a het omroepbestel niet zo bekrompen was en de vrijheid van nieuwsgaring beter werd opgevolgd zou het allemaal wat makkelijker zijn. Het zou trouwens ook niet de eerste keer zijn dat wat in de illegaliteit wordt geboren plotseling het ei van Columbus werd, misschien zegt de naam Veronica je iets.
Eensch, hier heb je een punt, Apple bijvoorbeeld, heeft nu een aantal functies op de telefoon zitten die vanuit de jailbreak community zijn ontstaan. Echter is het totdat het er op zit, en je er voor moet betalen (niet alles gejailbreakt was gratis) blijft het illegaal. Prima dat mensen IPTV nemen, en er bereid zijn voor te betalen, echter het promoten en linken er van, wat ook dit forum in gevaar kan brengen, wordt niet getolereerd. Geldt trouwens net zo hard voor het linken naar illegale kodi addons. En daar lijken sommige resellers een hard hoofd in te hebben, en dat is waar ik persoonlijk wat meer moeite mee heb.

heb zelf geen IPTV, maar ben er niet op tegen dat andere mensen het willen gebruiken, het enige wat ze hier van je vragen is: respecteer de huisregels :regels:

• Like
Reacties: Rudolf en Shaman
Door reviews te plaatsen over illegale IPTV wordt toch juist dat illegale IPTV gepromoot ? Overigens heb ik er ook niets op tegen als iemand zelf illegale IPTV gebruikt, iedereen moet zelf weten wat die prive doet, maar waarom moet al die illegale handel middels reviews zo nodig (indirect) gepromoot worden hier op het forum over Kodi ? Als iemand nou nog een vraag zou stellen hoe die een m3u-link in zijn Kodi omgeving kan implementeren zonder daarbij verder te vermelden hoe zijn pakket heet of waar die het vandaan heeft dan kan ik het nog begrijpen. Eigenlijk dus zoals ze er op andere forums zoals bijvoorbeeld het OpenPLI forum ook mee omgaan, daar kun je alle ondersteuning krijgen met betrekking tot de OpenPLI software maar ga daar nou niet roepen dat je een illegaal pakket gebruikt en al helemaal niet de naam van een pakket of aanbieder melden...

Door reviews te plaatsen over illegale IPTV wordt toch juist dat illegale IPTV gepromoot ? Overigens heb ik er ook niets op tegen als iemand zelf illegale IPTV gebruikt, iedereen moet zelf weten wat die prive doet, maar waarom moet al die illegale handel middels reviews zo nodig (indirect) gepromoot worden hier op het forum over Kodi ? Als iemand nou nog een vraag zou stellen hoe die een m3u-link in zijn Kodi omgeving kan implementeren zonder daarbij verder te vermelden hoe zijn pakket heet of waar die het vandaan heeft dan kan ik het nog begrijpen. Eigenlijk dus zoals ze er op andere forums zoals bijvoorbeeld het OpenPLI forum ook mee omgaan, daar kun je alle ondersteuning krijgen met betrekking tot de OpenPLI software maar ga daar nou niet roepen dat je een illegaal pakket gebruikt en al helemaal niet de naam van een pakket of aanbieder melden...
Dat is dus precies het punt, een eerlijke oprechte review dat kan en mag op deze website, linken naar de aanbieder niet, echter wordt er zand in de ogen gestrooid van de mensen die hier afgaan op de reviews, want er zijn dus ook aanbieders die hun leden belonen met “een maand gratis” geven in ruil voor een positieve review, en zo lees je dus eigenlijk geen oprechte reviews meer. Wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen trouwens, maar het geeft je wel te denken🤷🏼‍♂️

en welke nou nog oprecht zijn en welke niet is dus lastig onderscheid in te maken voor de niet bewuste beginneling die een goede aanbieder zoekt. Het linken wordt hier niet toegelaten, omdat je anders een plek aan het fasciliteren bent voor illegale content, en zoals eerder gezegd: dit geldt net zo hard voor illegale kodi content.

daarom mag je de naam wel noemen, maar men dient de aanbieder buiten dit forum om op te zoeken, want daar werkt dit forum niet aan mee😉

overdreven veel positieve reviews in een korte tijd geven vaak ook een eerste indicatie over hetgeen ik eerder heb genoemd, en het vertroebeld de visie van de onwetende nieuweling op dit gebied, en dat is jammer😔