Tnci

Ook tnci is niet alles. misschien wat hogere kwaliteit nederlandse zenders. wel veel haperingen de laatste weken. niet fijn om naar te kijken.
epg is ook 1 groot raadsel. Of een offset nodig. maar ook flink wat zenders dat de epg helemaal niet klopt. VOD mist wel wat meta data.
 
Ook tnci is niet alles. misschien wat hogere kwaliteit nederlandse zenders. wel veel haperingen de laatste weken. niet fijn om naar te kijken.
epg is ook 1 groot raadsel. Of een offset nodig. maar ook flink wat zenders dat de epg helemaal niet klopt. VOD mist wel wat meta data.
ik weet niet in welk gebied jij tnci kijkt maar heb hier totaal geen problemen met haperingen en de epg
 
tnciptv eerste hit Google wordt er gezegd. Krijg ik multi iptv waar een ander topic hier ronduit negatief over is. Klopt dit?
 
De dienst is zo eenvoudig te vinden dat hier staat dat je via Google moet zoeken en als ik dat doe kom ik uit op dit forum, dit topic😂
 
Ik heb redelijk nieuw in deze wereld, en zie eigenlijk door ze bomen het bos niet meer. Ik wil IPTV vooral voor het kijken naar naar sportwedstrijden zoals F1 en voetbal. Het liefst dus in 50Hz.

Nu ben ik bij de volgende providers terecht gekomen:
TNCI
IPTV Totaal
IPTV Multi

Nu lees ik ook dat een aantal resellers zijn.

Klopt het dat zowel IPTV Totaal als IPTV-Multi resellers zijn van TNCI? Dus eigenlijk hetzelfde aanbod?
Er zit namelijk prijsverschil tussen deze partijen.

Alvast bedankt
 
Ik heb redelijk nieuw in deze wereld, en zie eigenlijk door ze bomen het bos niet meer. Ik wil IPTV vooral voor het kijken naar naar sportwedstrijden zoals F1 en voetbal. Het liefst dus in 50Hz.

Nu ben ik bij de volgende providers terecht gekomen:
TNCI
IPTV Totaal
IPTV Multi

Nu lees ik ook dat een aantal resellers zijn.

Klopt het dat zowel IPTV Totaal als IPTV-Multi resellers zijn van TNCI? Dus eigenlijk hetzelfde aanbod?
Er zit namelijk prijsverschil tussen deze partijen.

Alvast bedankt
Nee, IPTVMulti is reseller van TNCI en IPTVTotaal heeft met wat andere namen een eigen toko.
 
Gaat lekker daar bij iptvmulti , 2 avonden op rij geen beeld . ben ik ff blij dat ik van 2 providers gebruik maak.
 
Nu lees ik vaak dat sommige aanbieders Resellers zijn, is dat dan van mindere kwaliteit/snelheid? Als dat zo is is het dan niet handiger om een overzichtje te maken wie de echte originele aanbieders zijn, of zeg ik nu iets raars?
 
Laatst last van haperingen bij 4k OTT.
Sport kanaal.

Ben nu opzoek naar TNCI bron.

🤔
 
Vraag aan mensen met een TNCI lijn.

1. Nederlandse content (inclusief sport) 30 fps tot 50fps?
2 ziggo 4K kanaal 50fps?
3 espn uhd kanaal? 50fps?

4. Engelse sport kanalen zoals skysports premier League 1080p? Hoeveel fps?
BBC 1 1080p 50fps

5. Hoe is het content in Duitsland? Volledig? 1080p 30 - 50 fps

6. Hoe zit het met buffers en laden kanalen buiten Nederland en België?

7. Voor de echte testers. Grootste verschil met iptv totaal of iptv plus?

Heb de overtuiging dat dit een hele goede server is. Redelijk wat servers gezien maar deze nog niet.

Alvast bedankt!
 
Vraag aan mensen met een TNCI lijn.

1. Nederlandse content (inclusief sport) 30 fps tot 50fps?
2 ziggo 4K kanaal 50fps?
3 espn uhd kanaal? 50fps?

4. Engelse sport kanalen zoals skysports premier League 1080p? Hoeveel fps?
BBC 1 1080p 50fps

5. Hoe is het content in Duitsland? Volledig? 1080p 30 - 50 fps

6. Hoe zit het met buffers en laden kanalen buiten Nederland en België?

7. Voor de echte testers. Grootste verschil met iptv totaal of iptv plus?

Heb de overtuiging dat dit een hele goede server is. Redelijk wat servers gezien maar deze nog niet.

Alvast bedankt!
heb al een paar jaar tnci nederlands 50fps ziggo sport 50 fps espn 50 fps viaplay 50 fps duitslands de meeste zenders 50 fps belgie 50 fps voor 5 en 6 kan ik niet beoordelen ik kijk op een formuler z10 max pro
 
heb al een paar jaar tnci nederlands 50fps ziggo sport 50 fps espn 50 fps viaplay 50 fps duitslands de meeste zenders 50 fps belgie 50 fps voor 5 en 6 kan ik niet beoordelen ik kijk op een formuler z10 max pro
Bedankt!! Kan jij wel iets vertellen over de Engelse sportzenders zoals skysports en BT sports? En BBC 1?
 
Ik heb zowel iptv totaal en tnci en mijn ervaring is tot nu toe dat iptv totaal hier beter werkt. Sterker nog, ik heb er nog geen 1 gevonden die beter was. En nee, heb geen aandelen. Eigenlijk nooit geen freezes terwijl ik bij Tnci toch af en toe zie gebeuren, als je wat zit te kijken, dat het beeld verspringt. Dit gebeurd zoals je altijd ziet, op spannende momenten.

Als je van sport houd, dan is iptv totaal een betere optie. Die hebben inderdaad ziggo 4k 50fps, ESPN UHD met HDR. (HDR werkt niet in tivimate, maar wel op formuler), verder zenden ze volgens mij iedere sport uit die je kan vinden.

Moet er ook wel bijzeggen dat het budget van iptv totaal een stuk groter zal zijn. Dit zal dan ook wel meewegen in het aanbod.

Edit:
Ben overig wel benieuwd waarom je overtuigd bent dat dit een goeie server is, als je die nog nooit gebruikt hebt?
 
  • Like
Reacties: R173555
als je bedoelt 50 fps zijn ze ook
Bedankt. Dan zou dit zomaar eens de beste kunnen zijn op de Nederlandse markt.
Post automatically merged:

Ik heb zowel iptv totaal en tnci en mijn ervaring is tot nu toe dat iptv totaal hier beter werkt. Sterker nog, ik heb er nog geen 1 gevonden die beter was. En nee, heb geen aandelen. Eigenlijk nooit geen freezes terwijl ik bij Tnci toch af en toe zie gebeuren, als je wat zit te kijken, dat het beeld verspringt. Dit gebeurd zoals je altijd ziet, op spannende momenten.

Als je van sport houd, dan is iptv totaal een betere optie. Die hebben inderdaad ziggo 4k 50fps, ESPN UHD met HDR. (HDR werkt niet in tivimate, maar wel op formuler), verder zenden ze volgens mij iedere sport uit die je kan vinden.

Moet er ook wel bijzeggen dat het budget van iptv totaal een stuk groter zal zijn. Dit zal dan ook wel meewegen in het aanbod.

Edit:
Ben overig wel benieuwd waarom je overtuigd bent dat dit een goeie server is, als je die nog nooit gebruikt hebt?
Ik gebruik iptv totaal. Zeer tevreden over Nederlandse. Content. Ik deel je mening dat het zeer goed loopt en geen buffers heeft. Ik vind alleen de buitenlandse sport kanalen (zie map) van bedenkelijk niveau tov de benelux kanalen.
HDR werkt bij mij wel vanuit tivimate. Heb zelf ook een formular z10 pro Max.

Ik ben overtuigd door wat ik hoor lees en heb gezien met de beperkte testlijn. Tijdens testen stond sport en Vod uit. Dus geen volledig beeld. Bedankt voor je info!
 
Bedankt voor je reactie. Ik gebruik tivimate op een shield. Dan werkt het niet, terwijl vod wel werkt met HDR. Heb ooit wel gezien dat het werkte. Maar kijk het toch niet, dus maakt voor mij niet zo uit.

Ik heb even wat gezapt voor je.

UK sport is zowel 1080/720/ SD, 25,30,50fps. Sommige kanalen doen het niet.

BBC1 is 1080 50fps

Of het aanbod Duitsland volledig is weet ik niet. Maar sommige zenders werken niet, tijdens zappen zag ik 1080/720/sd 25/50 fps

Hoe het zit met buffer buiten nl/be heb ik geen idee. Dit zijn de enige die ik kijk.

Succes met je keuze.

Edit: overig had ik ook TNCI toen ze net begonnen en toen was het zeker de beste die je kon hebben. Kan dus nu zeker wel vergelijken. Daarom heb ik weer eens een abonnement genomen. Maar helaas is mijn conclusie dat de kwaliteit best achteruit gegaan is. Maar dat is mijn mening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: R173555
bedankt voor het kijken. Ik blijf sowieso op de Totaal server om de reden die je in je eerste bericht al aangaf. Gewoon goed op de Nederlandse kanalen. En goed op de vod.
Als tweede server heb ik 4K Ott. Zeer goed in de vod en stabiel wereld wijd. Echter hebben ze de Nederlandse kanalen terug geschroefd naar 1080p 25fps. Ze hebben mappen 4K 8k en zelf 8k+ dat is misleiding. Ik vermoed dat ze de hevc kanalen pakken in de wat kleinere landen om server ruimte te besparen. Grote landen zoals de vs hebben zelfs 60fps content. Maar dat is een theorie.
Vind het ook gewoon leuk om erachter te komen wat er op de markt zit. Ben tevreden met mijn combinatie.
Bedankt voor je reactie. Ik gebruik tivimate op een shield. Dan werkt het niet, terwijl vod wel werkt met HDR. Heb ooit wel gezien dat het werkte. Maar kijk het toch niet, dus maakt voor mij niet zo uit.

Ik heb even wat gezapt voor je.

UK sport is zowel 1080/720/ SD, 25,30,50fps. Sommige kanalen doen het niet.

BBC1 is 1080 50fps

Of het aanbod Duitsland volledig is weet ik niet. Maar sommige zenders werken niet, tijdens zappen zag ik 1080/720/sd 25/50 fps

Hoe het zit met buffer buiten nl/be heb ik geen idee. Dit zijn de enige die ik kijk.

Succes met je keuze.

Edit: overig had ik ook TNCI toen ze net begonnen en toen was het zeker de beste die je kon hebben. Kan dus nu zeker wel vergelijken. Daarom heb ik weer eens een abonnement genomen. Maar helaas is mijn conclusie dat de kwaliteit best achteruit gegaan is. Maar dat is mijn mening.
bedankt voor het kijken. Ik blijf sowieso op de Totaal server om de reden die je in je eerste bericht al aangaf. Gewoon goed op de Nederlandse kanalen. En goed op de vod.
Als tweede server heb ik 4K Ott. Zeer goed in de vod en stabiel wereld wijd. Echter hebben ze de Nederlandse kanalen terug geschroefd naar 1080p 25fps. Ze hebben mappen 4K 8k en zelf 8k+ dat is misleiding. Ik vermoed dat ze de hevc kanalen pakken in de wat kleinere landen om server ruimte te besparen. Grote landen zoals de vs hebben zelfs 60fps content. Maar dat is een theorie.
Vind het ook gewoon leuk om erachter te komen wat er op de markt zit. Ben tevreden met mijn combinatie.
 
@R173555 Dat USA 60fps heeft, is geen theorie. Ik heb even gekeken en zag wat nieuwszenders en oa NGC in 60fps. 😉