Upcoming movies 2023! in de bios of wachten op Kodi? Beter dan iedere iptv....

Geen film maar wel een nieuw seizoen van Star Trek

De is nu te bekijken.


You must be registered for see medias
Post automatically merged:

Airco op 19, pilske op 6, volume op max!

Vanavond
You must be registered for see medias
 
Laatst bewerkt:
Geen film maar wel een nieuw seizoen van Star Trek

De is nu te bekijken.


You must be registered for see medias
Post automatically merged:

Airco op 19, pilske op 6, volume op max!

Vanavond
You must be registered for see medias
Die laatste is wel verrassend 🙃
 
Airco aan, bier koud, borrelnootjes klaar, en dan:


You must be registered for see medias
 
Eerst morgen maar ff genieten aan het water met een koud biertje.. Film kijken kan altijd nog tijdens 'normaal' nederlands zomerweer.
 
Eerst morgen maar ff genieten aan het water met een koud biertje.. Film kijken kan altijd nog tijdens 'normaal' nederlands zomerweer.
Genieten aan het water met een biertje kan ook bij “normaal” Nederlands zomerweer toch?🤷🏼‍♂️
 
Normaal nederlands zomerweer is regen, wind en bewolkt. Dan zit ik liever met een biertje achter de TV.
 
Normaal nederlands zomerweer is regen, wind en bewolkt. Dan zit ik liever met een biertje achter de TV.
Ja, maar dat is de invulling die jij er aan geeft, en dan nog kan het nog steeds, net zoals dat @corne er morgen voor kiest dat hij film wil kijken😉

Ik ga morgen de derde vrije training kijken van de formule 1 en s’ middags de kwalificatie, want dat is voor mij belangrijk, het is maar net waar je prioriteiten liggen.😉

@corne kijkt film in een huis met airco, jij zit aan de waterkant met een biertje, en ik zit in een woonkamer zonder airco de F1 te kijken. En weet je wat het is? Het is allemaal helemaal prima😁
 
  • Like
Reacties: Shaman
Binnen of in de bios kijk ik idd film, maar de F1 kijk ik meestal in mijn buitenverblijf.

Het zal dit weekend moeilijk worden want er is er eentje jarig, mijn dochter ze wordt 23 en dat moet gevierd worden met familie en vrienden!!!

Morgen weer wat uurtjes in de keuken, met de airco op 18. :D

En ohja @CharliesNL ik zit met dit weer voor de tv, achter daar hangt veel te veel warmte. :D
 
Sorry , @corne had stiekem de 4k hdr/Dv download. Maar wel een toffe film en leuke muziek. Heb er van genoten.Maar dat is mijn persoonlijke mening. Iedereen heeft zijn eigen mening.😄
 
Dat is vreemd ik krijg alleen al 28 links voor 1080p.
Hallo @Maxpuk , wellicht kun je dit ook vermelden met welke addon kijkt? 👍. Dan hebben mede forum leden er ook iets aan. Later deze maand komt ook nog Transformers en The Flash.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eens naar de bios geweest, we hadden nog wat cadeaubonnen liggen.

Incidius the red door, best een aardige film.

Aansluitend even naar de Mac geweest.
 
Wat ik eigenlijk niet meer normaal vindt dat is dat men €32,- moet betalen voor een flesje cola/cherrycola en een flesje sourcy, 1 kleine zak chips, 1 zakje Malthezers en een zakje M&M's? 👺

En bij de Mac, op iedere beker €0,25 omdat er plastic in de beker zit, maar geen deksel...
 
Wat ik eigenlijk niet meer normaal vindt dat is dat men €32,- moet betalen voor een flesje cola/cherrycola en een flesje sourcy, 1 kleine zak chips, 1 zakje Malthezers en een zakje M&M's? 👺

En bij de Mac, op iedere beker €0,25 omdat er plastic in de beker zit, maar geen deksel...
Als je dat zou terug rekenen naar ouderwetse oud Hollandse guldens dan kom je uit op fl70,-.
Da's toch best wel de moeite, ja. 🤔
 
  • Verbluft
Reacties: corne
En bij de Mac, op iedere beker €0,25 omdat er plastic in de beker zit, maar geen deksel...
maar voor de rest is de Mac supergoedkoop natuurlijk🤪🤣

ben daar al jaren niet meer geweest, ik eet het er niet meer aan af😒

daarentegen: five guys!😍 maar ja, die is dan alweer filialen aan het sluiten😒

burgertje daar is ook een tientje, maar daar zit je dan wel de hele dag tot aan je huigje aan toe vol van😉

oh en die €0,25 wil ik best betalen bij de Mac, maar dan voor een PLASTIC RIETJE😡 die papieren rotzooi is gewoon goor!😡