• Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Video Tutorial 3 : Real-Debrid account aanmaken en instellen in Exodus Kodi 17

Leuk bevonden
807
Hier mijn derde video tutorial die ik heb gemaakt om een Real-Debrid account aan te maken en in te stellen in Exodus in Kodi 17 Krypton

Als je alle stappen volgt dan zou je er uit moet kunnen komen ;)

Meer tutorials volgen nog

Laat even weten of je iets aan de tutorial hebt gehad

Fransalmighty

Theeke

Donateur
Leuk bevonden
5
Heel goed gedaan zeker ook voor je andere 2 Tutorials en voor een leek is dit een makkie Thanks

Leuk bevonden
3
Bedankt,
Vroeg mij al af wat nu het voordeel was met Real-Debrid. Nu helemaal duidelijk:)
Deze ga ik van de week aanvragen en installeren.

Leuk bevonden
5
Misschien nog een tip: kreeg het bij mijn moeder niet voor elkaar om Realdebrid geïnstalleerd te krijgen, terwijl ik alle stappen volgde! Na lang BN klooien kwam ik erachter dat je na het invoeren van de activatiecode bij Realdebrid in Exodus nog op 'ok' moest klikken.... Grrrrrr!

Leuk bevonden
807
Misschien nog een tip: kreeg het bij mijn moeder niet voor elkaar om Realdebrid geïnstalleerd te krijgen, terwijl ik alle stappen volgde! Na lang BN klooien kwam ik erachter dat je na het invoeren van de activatiecode bij Realdebrid in Exodus nog op 'ok' moest klikken.... Grrrrrr!
Hahaha ALTIJD op ok klikken :p

Leuk bevonden
99
Super goede tutorial. Begreep eerst de meerwaarde niet van Real-Debrid. Maar nu ik hem erop heb staan tsjonge jonge wat een wereld van verschil.
Specto en exodus op automatisch afspelen gezet en pakt dan meteen een goede stream van Real-Debrid.
Krijg nu alleen nummer van Coldplay niet meer uit mn kop:lol: Blij dat je er geen Jan Smit ofzo bij hebt gezet:dans:

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.074
Super goede tutorial. Begreep eerst de meerwaarde niet van Real-Debrid. Maar nu ik hem erop heb staan tsjonge jonge wat een wereld van verschil.
Specto en exodus op automatisch afspelen gezet en pakt dan meteen een goede stream van Real-Debrid.
Krijg nu alleen nummer van Coldplay niet meer uit mn kop:lol: Blij dat je er geen Jan Smit ofzo bij hebt gezet:dans:
Hoop niet dat de schade blijvend is .. anders ga ik me erg schuldig voelen :Dddd4

Gelijkwaardige Onderwerpen