Youtube

komagahaar

Gevorderd
22 jan 2025
105
53
16
66
ik heb api. youtube werkte altijd goed maar nu kan ik geen trailers meer afspelen vanuit mijn bibliotheek.
Hoe bevestig ik dat ik geen robot ben?

In onderstaande post staat een link naar een handleiding:

Ik heb deze goede beschrijving gevonden. Let wel op de opmerking in het commentaar:

A little additional information when I setup this API.
Slightly different from the way you use the “Allow” in “Advanced Settings” method when a Google warning appears.
In my case, I have add a Test User in the “OAuth consent screen” section.
Otherwise we will get the error “Access Blocked: has not completed the Google verification process” when doing /activate.

Nadat ik de test user had toegevoegd werkte het.

Een andere optie is de youtube add on uitschakelen in Kodi en een alternatieve add on gebruiken, die werkt zonder api.

De instructies daarvoor staan op de site van Matt Huisman. Even googlen op
"youtube for trailers Kodi add on"

Eventueel kan je de beta zip versie proberen. Volgens sommigen zou die werken en krijg je dan niet meer de "bot" vraag:
"Version 7.2.0 beta 4 is currently working for me too. I no longer get the Login to prove I'm not a bot msg."

ik gebruik kodi 20.5 de youtube addon is de 7.0.9.2 automatische update staat uit.
Gui language weet ik niet.
draait op windows 11.

Laatst bewerkt:

Een andere optie is de youtube add on uitschakelen in Kodi en een alternatieve add on gebruiken, die werkt zonder api.

@komagahaar je kan wachten op een officiële update met een oplossing.
Of je kan proberen de oude youtube add on versie verwijderen en de beta zip downloaden en installeren. Bij meerderen schijnt dat te werken. En anders klik je hier boven op de link naar het issue op github en volg je daar de ontwikkelingen en reacties.

Ik zelf gebruik de alternatieve youtube for trailers Kodi add on. Dan heb je geen api nodig.

Deze van Matt Huisman werkt inmiddels ook niet meer. Mogelijk te veel aanvragen want installatie van de youtube for trailers addon lukt niet meer...

@Espero is misschien wat lastig te vinden om te installeren. Je krijgt dan een extra ... Youtube repository. En vandaar uit kan je de YouTube for Trailers add on installeren. Vandaag nog geïnstalleerd op een pc. De repository staat nog gewoon online en de add on werkt ook gewoon.

Ik probeer de BETA versie met Downloader op mn Android TV te plaatsen maar krijg dan de melding dat het "parceren" niet gelukt is.
B. Web heeft mij eerder goed geholpen om een (zip)bestand zichtbaar te maken in Kodi maar dit krijg ik niet voor elkaar.
.......Ook ik heb de "robot"melding. Ik gebruik de YT app regelmatig en niet alleen trailers