- 22 jan 2025
- 105
- 53
- 16
- 66
ik heb api. youtube werkte altijd goed maar nu kan ik geen trailers meer afspelen vanuit mijn bibliotheek.
Hoe bevestig ik dat ik geen robot ben?
Ik heb deze goede beschrijving gevonden. Let wel op de opmerking in het commentaar:
A little additional information when I setup this API.
Slightly different from the way you use the “Allow” in “Advanced Settings” method when a Google warning appears.
In my case, I have add a Test User in the “OAuth consent screen” section.
Otherwise we will get the error “Access Blocked: has not completed the Google verification process” when doing /activate.
Nadat ik de test user had toegevoegd werkte het.
ik heb api. youtube werkte altijd goed maar nu kan ik geen trailers meer afspelen vanuit mijn bibliotheek.
In onderstaande post staat een link naar een handleiding:
Een andere optie is de youtube add on uitschakelen in Kodi en een alternatieve add on gebruiken, die werkt zonder api.
De instructies daarvoor staan op de site van Matt Huisman. Even googlen op
"youtube for trailers Kodi add on"
Deze van Matt Huisman werkt inmiddels ook niet meer. Mogelijk te veel aanvragen want installatie van de youtube for trailers addon lukt niet meer...In onderstaande post staat een link naar een handleiding:
Een andere optie is de youtube add on uitschakelen in Kodi en een alternatieve add on gebruiken, die werkt zonder api.
De instructies daarvoor staan op de site van Matt Huisman. Even googlen op
"youtube for trailers Kodi add on"
Net ff alle stappen doorlopen en werkt met enige vertraging met opstarten van de trailer primaDeze van Matt Huisman werkt inmiddels ook niet meer. Mogelijk te veel aanvragen want installatie van de youtube for trailers addon lukt niet meer...
Ja deze heb ik geprobeert maar probleem blijftHier op de Shield met deze handleiding, https://www.matthuisman.nz/2023/11/youtube-for-trailers-kodi-add-on.html en beginnen onder HOW, https://www.matthuisman.nz/2020/02/slyguy-kodi-repository.html en terug naar de vervolgstappen werkt het goed![]()