Ziggo Go op Xiaomi Mi Box

Telenet is toch het Vlaamse Broertje van Ziggo? Zou het daar ook op werken? Heb ook een yelo play login van Vlaamse vrienden.
Dit gaat daar niet op werken - Ziggo is onderdeel van Horizon network - welke onder andere ook in IE, PL, HU etc kabeltv doorvoert - ook onder andere namen. Telenet is geen onderdeel van Horizon, en werkt op een eigen netwerk - dus dit gaat inderdaad niet werken met telenet.
 
Hier op stick gezet en in tv geduwd philips-32pfs6402, apps geïnstalleerd met ES File Explorer klaar.
usb-stick ook goed geformatteerd?
 
  • Like
Reacties: Lex
Uit mijn satelliet verleden/ervaring wil het ook wel eens helpen een andere usb stick te gebruiken.
 
ik volg met interesse deze discussie over de ziggo app mijn vraag is nu heb je hier dan een ziggo account nodig of niet want ik woon zelf niet in het ziggo gebied
 
Hier heb je inderdaad gewoon een Ziggo account voor nodig. Niks illegaal dus.
 
als Android TV gebruiker heb ik een vpn op slowakije gezet en ben naar de google play store gegaan en horizon tv ingetoest en daar is de app.
Post automatically merged:

als Android TV gebruiker heb ik een vpn op slowakije gezet en ben naar de google play store gegaan en horizon tv ingetoest en daar is de app.
?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie.
Ik kreeg een beetje het gevoel dat men liever voor half werkend apk`s ging waar o,a Movies en series niet in werkt.
Mijn wijze staat al meer dan een jaar in dit forum (ergens) en ik gebruikte het zelf eerder iedere dag op de Shield.
Ja je hebt een muis nodig of een Q5 of Airmouse …. NOU EN?? Het werkt, daar gaat het om.
Daarbij gebruik ik de orginele versie van Ziggo zelf, dus geen gekraak...…..!!!!!!!
Je hebt de titel gevorderd niet voor niets.
Ik ben savonds altijd bezig, en probeer alles binnen de mazen van de wet te doen.

Gewoon doen wat Andre19721972 zegt "schrijft" , HET WERKT.
Niet moeilijk.
 
  • Like
Reacties: anita 51
Het gaat hier niet over een gewone android versie, maar de Android Tv versie .deze app kun je gewoon met de afstandsbediening gebruiken , dus geen muis voor nodig.
 
Ik hou mijn installatie wijze er nog even op.
Maar ik heb hem wel gedownload voor het geval dat mijn methode uitvalt.
Er zijn in ieder geval 2 manieren, en dat is goed nieuws.

Omdat ik hem nog niet geprobeerd heb, heb ik een kleine vraag.
Ik las dat Movies en series niet benaderbaar zijn in deze optie.
Dat heb ik nu wel, daarom wacht ik even met installeren.
De wijze hoe ik het doe komt rechtstreeks van Ziggo zelf via een trucje, nadeel voor sommige is dat ze een muis nodig hebben, tja dat heb ik op de afstandsbediening zitten, dus heb daar geen last van.
Zolang het werkt (nu 1,5 jaar) zal ik niet heel snel wisselen.
Maar ben wel blij met de link als backupp.
Mijn code op Filelinked is 55984740 met code 2018, ivm regels, en ik het Kodiforum benoem zet ik er alleen legale dingen in.
(nu ook deze apk + uitleg alternatief)

Post automatically merged:

Het verschil is, ik gebruik geen gekraakte versie op mijn SHIELD!!
UITERAARD MET EEN ANDROID TV OS.
Ik geloof toch na een kleine 300 boxen dat ik het verschil wel weet tussen een Android tv os en de normale Android versies.
ZUCHT!
Ik ga met vakantie, tot over een week of 4.
Misschien win je wel een Nvidia Shield met de paasactie + controller.
Ik ga in ieder geval niet door over LIEGO, ik heb mijn buik er vol van.

Het gaat hier niet over een gewone android versie, maar de Android Tv versie .deze app kun je gewoon met de afstandsbediening gebruiken , dus geen muis voor nodig.
 
Laatst bewerkt:
@spooks Enorm bedankt voor het beschikbaar stellen van de APK, ook ik heb de Horizon App werkend op mijn Mi Box S. En het werkt echt heerlijk.

@Andre19721972 Stop eens met zeuren over jouw wijze. Ik denk dat we die wijze vrijwel allemaal wel kennen. Ja het werkt, en ja met o.a. een muis. Maar de reden dat veel mensen die Horizon app willen is juist omdat het zo perfect geïntegreerd is met Android TV. Als jij tevreden bent met je sideloaded Ziggo app is dat helemaal prima, maar stop eens met dat gezeur er over.
 
  • Like
Reacties: alex36
@spooks Enorm bedankt voor het beschikbaar stellen van de APK, ook ik heb de Horizon App werkend op mijn Mi Box S. En het werkt echt heerlijk.

@Andre19721972 Stop eens met zeuren over jouw wijze. Ik denk dat we die wijze vrijwel allemaal wel kennen. Ja het werkt, en ja met o.a. een muis. Maar de reden dat veel mensen die Horizon app willen is juist omdat het zo perfect geïntegreerd is met Android TV. Als jij tevreden bent met je sideloaded Ziggo app is dat helemaal prima, maar stop eens met dat gezeur er over.

Dit vind ik niet correct van je !

@Andre19721972 geeft alleen aan dat hij al 1,5 jaar via een truc Ziggo Go werkend heeft op Android TV. Hij wil alleen maar helpen, maar wordt moe van de mensen die goedbedoeld vragen aan hem gaan stellen die hij al lang weet. Zijn reactie vind ik wat overdreven, maar begrijp ik van de andere kant ook wel een beetje.
Hoe dan ook, er zijn mensen die geen Airmouse of iets dergelijks hebben of willen aanschaffen, maar juist de navigatie via de AB van de Mi Box fijn vinden.
Daarvoor is de gehackte Android TV app van Horizon/Ziggo een prima oplossing. Ik ben er eentje van.
En aangezien ik toch geen gebruik maak van Movies & Series, zal mij het worst wezen of het wel of niet werkt.

Dus : @Andre19721972 bedankt voor jouw uitleg en ondersteuning. Laten we allemaal de vredespijp gaan roken en dit topic netjes houden.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Ik hoef André hier niet te verdedigen want dat kan hij prima zelf.
Maar laten we begrip hebben voor elkaars standpunten en niet op de man gaan spelen.
 
Inmiddels een weekje in gebruik. De aangepaste versiedan. En wat een verademing. Werkt vlekkeloos.
Heb het nu nog niet echt nodig. Maar straks met het "mooie" weer buiten f1 kijken wordt dan eindelijk eens zonder horten en stoten. Deed het afgelopen zomer via shield dan chrome cast. Dit liep niet echt lekker. Het kan dus we he ziggo.... ??
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi